Aapestaartje schreef:Eehm, ik weet het niet zo goed. Ik zou toch willen weten waar ze terecht komt hoor!
Maar even een vraagje:
Jij mag niet meereizen van het vervoersbedrijf, maar zij wel?
Ja dat laatste vatte ik ook niet.
Niet vertrouwen dus?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Aapestaartje schreef:Eehm, ik weet het niet zo goed. Ik zou toch willen weten waar ze terecht komt hoor!
Maar even een vraagje:
Jij mag niet meereizen van het vervoersbedrijf, maar zij wel?
Ziolette schreef:waldisney schreef:Het volgende schreef ze o.a. in haar laatste email:
When you say travel to the UK with her, is this with the transport company
or would you transport her with your own lorry/box? If you mean could you
travel in the transport company lorry with her, the transport company would
not allow this. That is what i dont like, having a stranger look after your
horse for the journey. I worry bad things could happen!
Ik vind het wat gebrekkig engels voor een engelse om eerlijk te zijn.
irish_lady schreef:Dit is geen verkeerd engels hoor, het engels dat wij op school leren is het 'nette' engels. Ik vind het goed klinken!
WildWings schreef:irish_lady schreef:Dit is geen verkeerd engels hoor, het engels dat wij op school leren is het 'nette' engels. Ik vind het goed klinken!
Het Engels dat deze vrouw in haar mailtjes typt is géén correct Engels. Ik weet dat het Engels dat we op school leren het 'nette' Engels is- maar wat deze vrouw aan Engels gebruikt is soms ver van correct.
That is what i dont like, having a stranger look after your
horse for the journey. I worry bad things could happen!
Zo gebrekkig als wat.
En dán ga ik me toch echt afvragen of zo'n iemand wel echt in GB woont.
Bovendien is er nog altijd zoiets als spreektaal en kan iemand die in Engeland woont ook nog een andere herkomst hebben he, je hoeft niet perse een rasechte Engelsman of vrouw te zijn om in Engelenad te kunnen wonen...
En in verschillende delen van een land heb je idd ook gewoon verschillende "taal gewoontes". vikki schreef:Er is toch echt niet zo veel mis met het Engels hoor... het is iig nog altijd stukken beter dan een hoop Nederlandse berichten die ik op bokt tegen kom en die toch echt van de hand van rasechte Hollanders afkomen...Bovendien is er nog altijd zoiets als spreektaal en kan iemand die in Engeland woont ook nog een andere herkomst hebben he, je hoeft niet perse een rasechte Engelsman of vrouw te zijn om in Engelenad te kunnen wonen...
En in verschillende delen van een land heb je idd ook gewoon verschillende "taal gewoontes".
WildWings schreef:vikki schreef:Er is toch echt niet zo veel mis met het Engels hoor... het is iig nog altijd stukken beter dan een hoop Nederlandse berichten die ik op bokt tegen kom en die toch echt van de hand van rasechte Hollanders afkomen...Bovendien is er nog altijd zoiets als spreektaal en kan iemand die in Engeland woont ook nog een andere herkomst hebben he, je hoeft niet perse een rasechte Engelsman of vrouw te zijn om in Engelenad te kunnen wonen...
En in verschillende delen van een land heb je idd ook gewoon verschillende "taal gewoontes".
Als je intresse toont in een paard, dan lijkt het me dat je wel een beetje oplet met wat je typt? Anders kom je toch niet echt serieus over (op mij, dan.)
Je hebt nou eenmaal niet altijd erg in kleine (en imo onbelangrijke) foutjes... en verder vind ik nog steeds dat er met het Engels weinig tot niets mis is... In verschillende delen van het land en ook in de verschillende landen waar Engels de moedertaal is zijn bepaalde "uitdrukkingen" gewoon correct of iig "ge-accepteerd" hoewel wij dat niet leren op school hier in Nederland... dus dingen waarvan wij denken dat ze fout zijn zijn dat niet per definitie...
Roosmarijn schreef:ga eens op een engels forum kijken, daan typt iedereen I met een kleine letter en de ' slaan ze meestal ook over.
Als zij jou cash betaald voor je veulen lijkt het mij geen enkel probleem hoor. Je kunt ook teveel beren op de weg zien.
. Knavia schreef:Praktisch gezien: zorg dat het geld dan al op je rekening staat. No money, no horse! Via IBAN-transacties staat het geld binnen maximaal 5 dagen op je rekening.