Dik(ker) zijn en doorzitten...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 13:14

Ik ken het probleem helaas ook Verdrietig , ook ik ben een goede 20 kg te zwaar!
Gek genoeg zijn het bij mij niet m´n bovenbenen die te dik zijn (broek maat 44, bovenbenen/heupen pas ik in mt 40 Verward !), puur alleen m´n buik!
Daar moet ik Jeddah gelijk geven, omdat dan alles zo lekker "mee flubbert", kan ik ook niet echt ontspannen zitten Scheve mond en is het dientegevolge, ook niet echt prettig om te moeten doorzitten!
Grappig Verward dat er meer dames hier last van hebben! Misschien moeten we allemaal wat zelfverzekerder worden; dan lukt het vast wel beter Knipoog !

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 13:22

Ik ben ook 1.80 m, en ik heb altijd veel geschaatst, dus de benen zijn er wel, maar niet slap, echt stevig. Helaas lijkt het heel snel dat je onrustig zit in het zadel als je breder bent, ook al zitten je bovenbenen mooi gesloten, de buitenkant gaat toch blubberen als je ontspannen zit. Volgens mij kun je hier niet direct wat aan doen.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 10:24

Haha! Toch leuk dat er aardig wat 'dikkertjes' zijn.... Ik voel me niet zo alleen.......... Knipoog