Gevaarlijk paard op stal..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Gevaarlijk paard op stal..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:21

Krijgt dat paard wel genoeg aandacht? Zo ken ik een merrie die heel lief was, maar er werd weinig mee gedaan Ze kwam wel elke dag op de wei, maar dat was het. S'avonds kwam iedereen voor de andere paarden, borstelen, muesli, appels, aandacht, maar voor die merrie kwam nooit iemand. Zij is veranderd in een zuur kreng. Deze merrie heeft ook naast mijn paard gestaan en mijn altijd rustige lobbes veranderde in een zure knol die ook zijn tanden in de tralies zette, tegen haar schot trapte en zijn lijf tegen het schot gooide. Als ik in de stal kwam, werd het gewoon gevaarlijk voor mij, hij had dan zo een drang om die merrie bij mij weg te trappen. De merrie is verplaatst en ik had weer een rustig paard. Je zou dus denken dat het jaloesie was. De merrie is verkocht en die mensen zijn er dolgelukkig mee. Moraal van het verhaal, de merrie is weer lief.

Gimli_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 19:21

Kan inderdaad ook zo zijn, een aandachtsprobleem.
Maar dat kan ik natuurlijk niet beoordelen omdat ik het hele gebeuren bij jullie op stal niet ken.
Verder inderdaad overleggen om iets van een afscheiding te maken, want dit is voor niemand prettig.
De eigenaar zal dit vast begrijpen, voor hem/haar lijkt het me ook niet fijn zo'n paard te hebben.

Coconuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 14:09

hmm.. wat aandacht betreft weet ik niet precies.. opzich komt ze sowieso 5 dagen in de week maar ik weet het niet precies omdat ik niet iedereen tegen kom als ik bij mn paard ben. Kan zijn dat ze bijvoorbeeld net is geweest ofzo.

Maar ik zal eens kijken waar ik achter kan komen Ben gewoon zo bang dat mijn paard ook zo gaat doen.
Is er een kans dat ze ook tegen mij zo lelijk gaat doen of denken jullie dat ze het alleen tegen die merrie zal blijven doen?
Misschien dat ze het lelijk doen overneemt ofzo? Ik hoorde pas nog van de eigenaresse dat ze zo leuk bij Nicky (mijn paard) in dr stal ging zitten toen Nick op de grond lag. Ze vinden Nicky op stal allemaal zo lief en leuk en ik wil niet dat ze straks ook gaat veranderen ofzo.