maat 175.....nog slechts enkele stuks.... maat 185 alleen nog in rood en groen maat 195 alle kleuren nog voorradig maat 205 alle kleuren nog voorradig maat 215 nog slechts enkele stuks......
ikvind dat ze normaal vallen.. mijn merrie heeft qua lengte 205 nodig en qua schouders eigenlijk 195, maar deze deken sluit mooi hoog, waardoor 205 ook goed ligt..
euh nu wordt het gecompliceerd...........mijn paard heeft 195 van HH en ook van Imperial Riding. Wat voor maat moet ik dan hebben en wat als de deken te krap / groot is?
Onze Dekens zijn goed maatvast... Wanneer je momenteel een deken hebt van een ander merk, dan kan men in de meeste gevallen ervan uit gaan dat onze dekens prima passen. Onverhoopt toch een probleempje qua maat of van welke aard dan ook? Meld het ons, en we proberen er een passende oplossing voor je te vinden.....afgeproken
Groeten Marcel
P.S. komende week komen onze nieuwe leatherfeel zadelpads binnen!!! O.a. in de kleur oranje, en nieuw in Nederland: supermooie tweekleurige leatherfeel pads....als ook leatherfeel Two-tone shabrakken.....houdt het in de gaten....deze mag je niet missen zo mooi....