Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Die redwood kleur is mooi, maarja ik moest toen snel een zadel kon niet wachten tot die bestelt zou zijn. RedFlame schreef:Die R is van Rossner (zie divoza)
Ik vind mijn kentaur ook heel fijn, het leer is heel zacht en mooie diepe zit wel jammer dat hij onderaan wat kaler word (van de laarzen) en de zweetbladen zijn lang waardoor hij niet mooi bij anky dekje pastDie redwood kleur is mooi, maarja ik moest toen snel een zadel kon niet wachten tot die bestelt zou zijn.

.Eilandje schreef:Op zich maakt het idd niet uit, maar euh, als jouw springzadel al twee jaar oud is en ook een K-logo heeft, dan vraag ik me toch af hoe oud mijn zadel dan wel niet is. Ik heb het pas een dikke maand geleden spiksplinternieuw gekocht.
gabyfedde schreef:Eilandje schreef:Op zich maakt het idd niet uit, maar euh, als jouw springzadel al twee jaar oud is en ook een K-logo heeft, dan vraag ik me toch af hoe oud mijn zadel dan wel niet is. Ik heb het pas een dikke maand geleden spiksplinternieuw gekocht.
Misschien is de plaats van het logo op jouw zadel wel de nieuwe plaats!
[/edit]
, hoe duur was je springzadel & dressuur zadel als ik vragen mag, mag ook per pb Prisca schreef:Tja heb nu 2 redwoods de kleur is zooo mooi geniet er iedere dag weer van.
Dit is de dressuur.
JoeyBabe schreef:Prisca schreef:
Wil niet betweterig overkomen maar volgens mij ligt inderdaad zoals Eilandje zegt ligt jou zadel niet goed. Het ligt ook te ver naar voor. Tussen de voorbenen van je paard en je singel moet een handbreedte kunnen. Ook kanteld het zadel naar achter.
gabyfedde schreef:@ Eilandje: Bedoel je www.kentaur.cz? Ik vind die site er sowieso verouderd uitzien. Ik zie er ook geen Medea II op staan.

maar vind kentaur wel hele MOOIE zadels, en ze moeten wel ingereden worden, maar goed dat moet bij elk zadel Prisca schreef:Negro ken ik niet in de kleuren van kentaur?. Door het licht kan je al moeilijk zien welke kleur het is.
.