Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
clara schreef:Ik ben benieuwd of er net als ik mensen zijn die een positieve ervaring hebben met de zadels van zadelmarkt. In alle andere topics lees ik namelijk bijna alleen maar negatieve verhalen.
Ik heb nu bijna 2 jaar een dressuurzadel van zadelmarkt en ben er nog steeds heel tevreden over, het zadel zit erg lekker en de kussens blijven ook goed ( heb ik nog nooit op hoeven laten vullen) en het aller belangrijkste natuurlijk: het ligt goed op mijn paard. Wel zijn er wat slijtplekken te zien op de plaatsen waar je benen liggen, maar voor zo'n prijs ga ik daar niet over zeuren.
Sugarmiss schreef:Maar als je op de langere termijn kijkt zul je van een goed merkzadel 2e hands gekocht veel meer en langer plezier hebben.
10 tot 15 jaar is voor een goed zadel echt niet oud, ik moet het eerste ZM zadel van deze leeftijd in goede werkende staat nog zien.
aafje87 schreef:Waarom heb je die ook niet alsnog teruggebracht ??ik heb er ooit een zadel vandaan gehad, gepast en paste niet die is terug gegaan, een ander meegekregen die paste wel.
Totdat ik er op ging zitten leek alles leuk.
Ik heb nog geen 5 minuten doorgebracht op het zadel toen is hij snel in mijn kast verdwenen.
Nee voor mijn geen zadelmarkt zadel meer.
Sugarmiss schreef:aafje87 schreef:Waarom heb je die ook niet alsnog teruggebracht ??ik heb er ooit een zadel vandaan gehad, gepast en paste niet die is terug gegaan, een ander meegekregen die paste wel.
Totdat ik er op ging zitten leek alles leuk.
Ik heb nog geen 5 minuten doorgebracht op het zadel toen is hij snel in mijn kast verdwenen.
Nee voor mijn geen zadelmarkt zadel meer.
Sugarmiss schreef:@Qimm: Primadat is een reactie waar je wat aan hebt als TS