welke thermolaarzen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:19

ik heb die van BR.. ik heb ze vandaag gekocht en ze bevallen tot nu toe PERFECT! ik heb geen 1 moment last van koude voeten gehad.. echt heerlijk warm ik hoop dat ze nog lang meegaan

Arielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:22

ginger18 schreef:
ik weet niet of ik het nieuwste model heb gekocht ze hadden maar 1 soort van BR en die was 53 euro, maar ik neem aan dat dat het nieuwste model is.

zit er op de klittenbandjes groen dan is het de nieuwe..
zit er op de klittenbandjes bordeaux rood dan is het de oude..
groetjes

sidneey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:29

Dus BR is wel een goede? Ik moet ook nieuwe hab nu die van HH (2 jaar ofso), maar altijd ijskoude voeten
Rijden jullie er dan ook buiten mee? (ik rij namelijk zo goed als altijd buiten, ben dan benieuwd of ze dan ook nog warm zijn )

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:45

Ik heb nu ook van BR. Ze zijn niet meer heel warm omdat ze al 6 jaar oud zijn (ze gaan dus lang mee) Maar ik heb geen last van bevroren tenen. Als ik heel lang buiten ben voel ik wel wat kou.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:24

Ik heb die van Divoza 2 maanden geleden in de aanbieding gekocht (25 euro). Ik rijd er prima mee maar krijg toch last van koude tenen, dus die boterhamzakjes is wel een goed idee
Ermee lopen doe ik soms als ik met de honden naar het bos ga nu (veel sneeuw hier) maar echt lekker lopen doen ze niet. Nou ja, het zijn ook rijlaarzen hè