Sleeën met paard...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 08:18

Ik wilde mijn paardje ook voor de slee zetten. Maar m'n ouders hebben er een stokkie voor gestoken. Ze vinden het gevaarlijk.
En eigelijk hebben ze wel gelijk, hij is niet gewend om voor een karretje ofzo te lopen.

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 08:21

Met een longeersingel gaat prima hoor, zoals ik al zei glijdt zo'n slee makkelijk over de sneeuw en komt er geen kracht bij kijken. Blijft prima zitten en chico vond het prima.
Ieder knooopt op zijn eigen manier die slee erachter en als het goed gaat is het toch prima !

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 10:59

Lijkt me gaaf, maar probeer het maar niet. haha

Lacuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 11:38

zo heb ik mn pony beleerd
Vorig jaar met de sneeuw.
Uiteraard had ik hem eerst goed voorbereid. Hij stond sinds die zomer al in het tuig, en was gewend aan werken aan de lange lijnen en een licht sleepje achter hem aan.
En toen met de sneeuw hem voor de slee gezet. Gelukkig ging het erg goed, hoewel we best nog wel wat stuurfoutjes hadden.

http://i2.photobucket.com/albums/y38/Lacuna_Coils/Sunshine/IMG_3923.jpg
hier nog een lekker drafje...

Afbeelding
Uhh.. ja, en dan moet je écht de bocht om... en dan krijg je zo'n effect. Ik sta hier de pony te kalmeren. Of eigenlijk mezelf te kalmeren, de pony is zo cool als wat, maar ik zag dat hek toch wel dicht bij komen

Groetjes, Lacuna

[EDIT= 1e foto om een of andere reden erg groot... even een link van gemaakt]

dravergekkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 14:58

ja ja ook hier ligt nu een dik pak sneeuw heb alleen foto's gemaakt van wandele in de sneeuw want we zoude met ze 3en naar stal gaan en 1 zal slee mee nemen maar die kwamen niet opdagen t'was te koud volgens hun :s