Heb ook wel eens Glühwijn geprobeerd maar toen moest ik met de trailer worden opgehaald
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Wel strand en duin
. De redenen dat ik het strand op ga zijn heel verschillend. Paardlief houdt van veel afwisseling dus om de spinnewebben weg te blazen en hem blij te houden gaan we naar buiten
.
. Of om bij te praten met stalgenoten. Of omdat de buitenbak te nat is en de binnenbak te druk
.
.
). Ik vind het gewoon echt leuk om eens voluit te kunnen gaan, en eens aan niets te moeten denken. Apache vindt het ook heerlijk, hij doet niets liever.
.
.
.
Ibbel schreef:Ik rijd bosritten omdat ik Endurance rijd. Het wordt wat erg saai als ik 35 km wil trainen en dat in een bak zou moeten doen.

Sterre_Nanza schreef:Ibbel schreef:Ik rijd bosritten omdat ik Endurance rijd. Het wordt wat erg saai als ik 35 km wil trainen en dat in een bak zou moeten doen.
Zelfde.
!
sjakie schreef:Had je anders verwacht?
!
.
talented schreef:sjakie schreef:Had je anders verwacht?
Laat ik het zo zeggen: mijn visie op in het bos rijden verschilt met die van de gemiddelde hier op bokt!
Anouar15 schreef:Ik ga het bos in omdat Anouar en ik een hekel hebben aan rondjes rijden in de bak. We doen het wel braaf een paar keer per week, maar ik maak liever een lange rit door het bos of over de hei.
Mijn paard geniet ervan en ik geniet ervan. En ik ga volgend jaar endurance rijden.
In de bak is Anouar niet vooruit te branden en buiten loopt hij te springen en te doen. Hij vind het heerlijk. Lekker aan een lang teugeltje met het hoofd omlaag rechtuit draven in een goed basistempo is heerlijk voor paarden
Paardrijden is toch meer dan alleen maar dressuur??