Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
emmaatjuh schreef:@jesse_rulez, dit zijn dan weer dingen die niet ECHT nodig zijn.. maar wel handig..
_Marleen_ schreef:Het hoevenvet is volgens mij niet zo heel belangrijk, hoor.
Ik denk dat je verder nog een longeerlijn nodig hebt en volgens mij zit bij een hoofdstel nooit een bit dus moet je die er ook nog apart bij kopen.
xxx
k weet niet wat jij altijd gebruikt dan??? of heb je een paard met brokkelhoeven. tis vrij normaal dat je de hoeven regelmatig invet hoor
suziehj schreef:_Marleen_ schreef:Het hoevenvet is volgens mij niet zo heel belangrijk, hoor.
Ik denk dat je verder nog een longeerlijn nodig hebt en volgens mij zit bij een hoofdstel nooit een bit dus moet je die er ook nog apart bij kopen.
xxx
hoevenvet niet heel belangrijk????k weet niet wat jij altijd gebruikt dan??? of heb je een paard met brokkelhoeven. tis vrij normaal dat je de hoeven regelmatig invet hoor

Of zitten die bij het zadel?
suziehj schreef:_Marleen_ schreef:
Het hoevenvet is volgens mij niet zo heel belangrijk, hoor.
xxx
hoevenvet niet heel belangrijk???? k weet niet wat jij altijd gebruikt dan??? of heb je een paard met brokkelhoeven. tis vrij normaal dat je de hoeven regelmatig invet hoor