Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Marrepar schreef:Ik heb vlas, vind ik nog beter
Echt ideaal spul, heb er helemaal geen nadelen aan, neemt goed vocht op enzo.

Jow schreef:als stro geen vocht opneemt en teveel stoft dan heb je waarschijnlijk stro dan niet op t juiste moment geperst is.
mn vader verbouwt het en ik vind t geweldig en onze klanten ook
ArabStables schreef:Zaagsel is ook ontzettend stoffig, net zo erg als stro! (je ziet de stofdeeltjes niet altijd maar je paard ademt het wel in!).
Linabox vlas van Ecobodem is het beste spul wat er is en zo stofvrij als stofvrij maar zijn kan.

ArabStables schreef:Jow schreef:als stro geen vocht opneemt en teveel stoft dan heb je waarschijnlijk stro dan niet op t juiste moment geperst is.
mn vader verbouwt het en ik vind t geweldig en onze klanten ook
Stro staat erom bekend dat het geen vocht opneemt. Ik heb nog nóóit stro gezien wat vocht opneemt! En in al het stro zit stof, de ene lading meer als de ander.
Sla de Bit-test er maar eens op na van verleden jaar, stro is zeker niet het beste strooisel - en zij hebben getest met echt goed stro.
Linabox vlas van Ecobodem kwam als beste uit de test, absoluut stofvrij en neemt als geen ander strooisel vocht op. Daar staan mijn paarden op en ik ben er zeer tevreden over.
.