Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ilonaz schreef:Ik ben erg benieuwd wat dit onderzoek van het KWPN heeft ingehouden; hebben ze een DNA-kleurtest op het G-allel gedaan?? (bestaat dat eigenlijk wel ?? )en volgens het stamboek KWPN is het ook echt een schimmel-bonte, ze wouden het eerst ook niet geloven om de redenen die jullie nu zeggen, dus hebben ze onderzoek gedaan en daar kwam dus uit dat het dus wel mogelijk is.
Sugarmiss schreef:
Ik ben erg benieuwd wat dit onderzoek van het KWPN heeft ingehouden; hebben ze een DNA-kleurtest op het G-allel gedaan?? (bestaat dat eigenlijk wel ?? )
Als waar is wat jij zegt (dat grijs generaties kan overslaan) dan heb je iig een uniek paard. Voer voor wetenschappers
, tja aparte familie, aparte paarden
jeddah schreef:Er bestaat geen test op schimmel.
Als dit paard inderdaad een schimmel is en je hebt DNA laten testen dat hij uit 2 niet0schimmel ouders komt dan weet ik nog wel wat wetenschappers die daar heeeeeeeeeeel in geintereseerd zijn!!
Ik twijfel of het paard niet gewoon erg stekelharig is door de Sabino die overduielijk aanwezig is.

karoliena schreef:Ik heb net geleerd dat sabino geen kleur is maar een gen dat vor witte haren zorgt.