ik denk dat jullie dan een beter beeld kunnen krijgen zeg maar

@melodyT
we gaan van de zomer met henk mee naar de keuring dus ik weet niet waar henk heen gaat.. we kunnen wel ergens anders heen gaan met glenda alleen we moeten natuurlijk wel vanity met baby aan gaan moedigen he
ach ik vraag wel ff aan henk.. we gaan atuurlijk niet eerder naar huis als wanneer vanity der 1ste premie heeft
met glenda zit ik nog heel erg te twijfelen maarja

een tuiger is idd een showpaard maar betekend dat ze dan niet over de rug lopen dat ze niet goed moeten bewegen. ik denk noujuist het tegendeel met een tuiger die niet fatsoenlijk loopt kom je nergens, en tuigers kunnen pas lopen staart erop diep 'zitten' en die benen eronder, dat doen veel pony's ze kwa beweging niet na

, wij zijn van de zomer ook met Candy gegaan voor stamboekopname en ze is in haar rubriek eerste geworden met een 1e premie (zonder training ofzo). Een week voor de keuring stond ze nog bij de hengst om gedekt te worden ! Wel uiteraard netje getoiletteerd en aan iemand die vaker naar de keuringen gaat gevraagd wat ongeveer de bedoeling was (qua opstellen en toiletteren).