Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Equitex met gel
Is dat nieuw dan. Normaal is Equitex gewoon dat zachte schuim dat zo heel erg fijn aanvoelt.
Geweldig spul , ik heb er ook een Torsion-dekje van liggen.
Heerlijk spul , alleen niet geschikt voor onder een boomloos zadel vind ik.
Zakt veels te veel in.
Maar oei wat voelt dat spul fijn zacht en ademend aan zeg
Marjo82 schreef:Hallo,
En ik heb begrepen dat er 1 maat is bij de Randol's, met welke maat kan ik dit vergelijken?
mirgino schreef:je gaat toch ook niet een J.C. zadel helemaal afkraken omdat een Kieffer beter zou zijn?
ik krijg altijd het gevoel dat de Randols een bij elkaar geraapt zooitje is !
nu begrijp ik wel dat als je een barefoot fan bent dat zadel natuurlijk het beste vindt,maar waarom altijd zo negatief??
AthenaWytske schreef:Ik heb sinds kort ook een Randol's boomlooszadel. Ik ben er erg content van... Barefoot vond ik nogal duur, en de service vond ik maar laag (mijn bescheiden mening)
Ik heb er een pad van BR eronde liggen. De verkoper raadde me aan een echte pad (met schapenwol) te kopen als ik intensief ga rijden. Ik had nu ook niet de centen om zo'n pad te komen, maar dat komt nog wel...
AthenaWytske schreef:Ik volg niet, hoezo, het halve zadel?
AthenaWytske schreef:Ja, dat weet ik... Ik heb ook net geschreven... Ik heb voorlopig niet de centen om zo'n dek te kopen... En ik heb ook nog geschreven dat ik nog maar enkel op de pony stap en dat gedurende een kwartier per week...
Antheman schreef:AthenaWytske schreef:Ja, dat weet ik... Ik heb ook net geschreven... Ik heb voorlopig niet de centen om zo'n dek te kopen... En ik heb ook nog geschreven dat ik nog maar enkel op de pony stap en dat gedurende een kwartier per week...
Dan kun je mijn inziens het zadel beter even laten hangen.....
tesss schreef:dat is het punt niet.. het gaat erom dat hij de ruggegraat vrij houdt van druk, en dat doet deze pad niet.
ik las net je maar een kwartiertje per week erop zit dus zal het in dit geval nog niet gek veel uitmaken denk ik, maar als je weer aan het werk gaat met hem/haar, dan is het wel noodzakelijk dat je er een goede onder doet