zouden julllie weten waar je pony heen gaat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 17:27

Ik heb BTW Robin ook zelf weg gebracht. Ik wilde weten waar hij terecht kwam. Als ik het niet goed vond, nam ik hem weer mee terug. Maar ik ben eerlijk, hij staat er super. Midden in het bos.
Ik ben 1 keer gaan kijken. Hij was super opgewekt en totaal niet sloom!! Wat ie bij mij dus wel was. Ik denk dat hij daar ook gemiddeld maar 1 x in de week bereden word. Iig heel weinig. Hij staat er super, dat wel.. Maar laten rusten zoals Manon zegt doe ik zeker niet. Ik wil hem nog vaak opzoeken. Ik zal die pony nooit vergeten en bezoeken tot ie er niet meer is.

Belinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 19:32

Hoii allemaal!!

Mijn pony is een half jaar geleden ook verkocht, ik heb ook nog steeds kontakt met die mensen, er rijd nu een meisje van een jaar of 7-8 op, en het gaat heel goed met Belinda!!

spokey

vorige eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 20:01

Mijn paardjes gaan ook nooit meer weg. Webster staat nog op stal waar hij ook geboren is. Dat is wel leuk, zijn moeder staat er zijn oma een volle zus en een halfzus ook nog een tante en een nicht. Smokey heb ik van mijn opa gekocht daarvoor was ze van een meisje uit Wieringerwerf. Had wel haar telefoonnummer maar ben dat een aantal jaren geleden kwijtgeraakt. Daarvoor heeft ze in Heerhugowaard gestaan en ze is geboren in Gendringen. Heb wel een keer een brief + foto naar de fokker gestuurd maar nooit meer wat van gehoord vind dat wel jammer. Knipoog

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 20:25

Dribbel gaat nooit meer weg, maar als hij weg zou moeten, dan zou hij naar een bekende gaan waar hij het heel goed krijgt. iemand die ik gewoon goed ken en waarvan ik weet dat ze goed voor hun dieren zorgen. ik zou hem dan ook weggeven, en op papier willen hebben dat als hun hem niet meer willen, hij terug naar mij komt. dan kan ik altijd zelf iemand anders zoeken en zal ie nooit zomaar uit zicht verdwijnen. Als dat mogelijk is tenminste... Lachen

Alvaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 12:05

Mijn kereltje zal ik nooit verkopen. Ik heb 'm nu al 11 jaar en iedere dag betekent ie meer voor me. En dan ben ik ook nog zo eigenwijs om te vinden dat niemand zo goed voor 'm kan zorgen als ik Haha!. Ik zou er ook helemaal niet tegen kunnen als anderen dingen met 'm zouden doen waar ik 't dus niet mee eens zou zijn. Dat vind ik al moeilijk als 't niet eens 'n eigen paard betreft! Laat staan als 't mijn eigen ex-paardje zou zijn. Nee Alfie gaat echt nooit weg!

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 12:52

Het klinkt allemaal mooi jullie hebben nog contact maar ik ben al een paar paarden kwijt. Ze waren namelijk niet van mezelf omdat ik alleen verzorgpaarden heb. Het is ook onmogelijk om ze te vinden want vaak worden ze doorverkocht en krijgen ze een nieuwe naam Huilen