maar welke snippers raden jullie dan aan?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sidneey schreef:Wat voor zand hebben jullie dan? Of is er speciaal "paarden-zand" ?
Sjonniej schreef:Ik raad je géen houtsnippers aan!
Eerste jaar hartstikke leuk, tot het gaat composteren, dan krijg je echt een zwembad.
marleen_usar schreef:Langs de kant van de weg liggen hele goede snippers hoor is niks mis mee.
rakkertje13 schreef:Sjonniej schreef:
Ik raad je géen houtsnippers aan!
Eerste jaar hartstikke leuk, tot het gaat composteren, dan krijg je echt een zwembad.
Dat is mijn ervaring ook
nienke07 schreef:Eh sjoert.. er viel weinig evenwicht te herstellen... de pony's stonden tot aan hun knieen in de blubber!!!
en eh PiaBink: GOEDE DRAINAGE ERONDER!!!![]()
SharirBobby schreef:*hoeveel kub snippers heb ik nodig?
dat zou ik niet weten
*wat vinden jullie van houtsnippers als bodem?
Het kan spekglad zijn in het begin (ik ben 2maal met paard en al onderuit gegaan in een bak waar net nieuwe snippers lagen)
En wij hadden het in de wei vooraan bij hem hek eerst ook, maar het vermengde erg snel met de gewone grond en we konden elke winter opnieuw laten storten
*wat kost een kuub houtsnippers?
Gratis, ze waren hier altijd blij dat ze er vanaf waren, en ze kwamen het ook nog eens gratis brengen, waren nette snippers trouwens, niet van die mega-mega brokken
* Welke bedrijven leveren houtsnippers
hoveniers bedrijven, wij belden hier altijd een hoveniers bedrijf en die kwamen dan een vrachtwagen vol storten (of nog meer als we wilden).