Welke jas?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Welke jas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 11:17

Een Regatta zeiljas
Echt super warm en waterdicht met uitneembare fleecevoering die je apart van elkaar kunt dragen.
Veel zakken, een 2-way zipper en ademend, er hangt wel een redelijk prijskaartje aan maar je doet er ook jaren mee.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 11:24

Een winterjas van 5 jaar geleden
Die droeg ik toen 'gewoon', toen kocht ik na een jaar een nieuwe en werd die verbannen naar de paarden. En hij doet het nog steeds

Iranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 11:39

Ik heb een outdoorjas (Lowe Alpine), twee jaar terug gekocht bij Bataviastad (de outlet), kostte geloof ik 110. Het is zo'n jas met afritsbare binnenjas, dus in de zomer heb ik er 2
Hij is wind- en regendicht en er is prima mee te rijden. Ik heb het er nog niet koud in gehad

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 12:31

Sinds een paar maanden heb ik een Mountain Horse, ding kostte 175 EUR... maar in tegenstelling tot mijn winterjas van vorige winter zit hij niet in de weg bij het rijden, en hij is warm, waterdicht en ademend, en als hij nu nog enkele jaren zou willen meegaan ben ik helemaal blij

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 12:42

Ik heb een BR. Ik ben er gnog steeds erg heppie mee.
Hij is warm, waterdicht, een niet besmettelijke kleur en het is n lang model zodat ie lekker warm over mn bips valt.

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 12:46

PeruaansePas schreef:
Hoi LiSSy,
Ik sta nooit stil tijdens het lesgeven. Omdat ik meestal in een buitenbak lesgeef loop ik zo'n beetje mee in het midden. Met goede schoenen krijg ik gelukkig ook nooit koude voeten. Als het erg koud waait draag ik een regenbroek tegen de wind.

dat bedoel ik ook zo'n beetje met stilstaan je loopt wel rondjes maar dan op een rustige manier, je bent dus niet hard aan et werk en dus koel je snel af. helemaal als je in een buitenbak staat met gure wind... dan is hij gewoon niet warm genoeg

miesie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 13:33

Ik heb de BR Imatra, heerlijke jas!
Ik heb er 40 euro voor betaald, vind ik een mooie prijs voor een fijne jas! Hij was wel afgeprijst hoor, was eerst 80 euro..

Jack BR Imatra
De nieuwe BR unisex Bomberjas is comfortabel en functioneel. Het jack heeft een teflonbehandeling gehad die het materiaal beschermt tegen motregen, vuil en vlekken. Het jack heeft een aan twee kanten te openen rits en een capuchon met elastieken trekkoord met stoppers en is ook afneembaar. Binnen in de jas is een speciaal (snweeuwrokje) strook met een rubber/elastieken band die de jas op zijn plaats houdt en de wind tegen houdt.
Afbeelding

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 17:48

Ik heb vorig jaar 1 van de boerenbond/welkoop gekocht. Onding, wat dat ding is niet waterdicht en het duurt jaren voordat ie weer is opgedroogd na een regenbui.
Daarom heb ik maar weer mijn Kyra K. jas van zolder gehaald. Daar zitten veertjes in die er steeds uitsteken Mateloos irritant.
Ik zoek dus nog steeds naar de perfecte rijjas..

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 17:57

Ik heb een harrys horse jas. Erg fijn en heb hem ook al bijna twee jaar.