Het ligt ook wel wat aan je bouw, ik heb korte benen en kom net wel/niet onder haar buik uit met mijn voeten, en dan nog kan je bij een 1.70 paard ook met je voeten onder de buik komen als de buik slank is.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
liannes schreef:laat het even weten, maar 140 is te klein voor je , ik ben zelf maar 164 en ik ben al te groot voor 1 van 150 cm

)

(ik ben 1.76m..) 

Charos schreef:Dus ik rijd voor banketstaaf met mn 167 op een pony van 142. Kan best en je rijd om lol te hebben toch.
ellenlouise schreef:Ik denk ook dat het makkelijk kan, als ik jou zo op de shet en op het paard van 1.60 zie.
En Toydoll, wat een geweldig leuke pony op de 2e foto! Wat is dat er voor een? Ik ben altijd erg gecharmeerd van die compacte stevige paarden/pony's.
*zoekt een foto*
liannes schreef:laat het even weten, maar 140 is te klein voor je , ik ben zelf maar 164 en ik ben al te groot voor 1 van 150 cm,

IvysToeter schreef:liannes schreef:laat het even weten, maar 140 is te klein voor je , ik ben zelf maar 164 en ik ben al te groot voor 1 van 150 cm,
Hihi, dus dan pas ik ook niet meer op mijn huurpony?
die is op papier 1,51m en ik ben bijna 1.70m
Er staan foto's in mijn profiel....