Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
janinetjjj schreef:Had ik ook met een rijbroek van Eurostar, begon te pillen.
Belde de Divoza, zij belde Eurostar met een klacht en ik kreeg een nieuwe rijbroek
amondi schreef:Deken pas gewoon niet, is niet de goede maat. Hij trekt naar achteren. je ziet de krachten op de stof op de foto.
chatelaine schreef:Ik heb zelf ook een anky stal deken en een vliegendeken en ze liggen allebei juist super fijn.Leg hem op en ligt ook altijd meteen goed geen last van schuiven of wat dan ook vind het echt een super deken
Jans16 schreef:allebei mijn paarden hebben een anky staldeken.. ik ben er erg blij mee. ze liggen bij hun erg netjes en blijven ook goed liggen.
Sydney2005 schreef:Beetje rare titel voor je topic, bij jouw paard zit de deken misschien waardeloos, maar bij heel veel andere paarden niet! Komt lekker over dan...
Blackje schreef:Hmm als hij zo naar achteren zakt, lijkt het dat hij dan aan de voorkant niet strak genoeg vast zit. Als een 205 niet paste, heb je idd een probleem. Kan je niet die klittebandjes voor aan de zijkant verstellen?