pony aanbod op marktplaats..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 00:03

ik vind het wel raar dat een eigenaar zo zijn paard kwijt wil...
maar zoals Tr3z3l_l0v3r al zegt.. meestal is het tijd- of geldgebrek, of wegens het niet klikken...

MYA

Re: pony aanbod op marktplaats..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 15:56

@ lowara, ik zei ook : er zijn uitzonderingen
Als de klik er niet is wordt je er beide niet vrolijker van

Maar ik ben van mening dat dieren te snel worden gekocht en verkocht. Voor een paard (en de meeste andere dieren) is het verre weg van prettig als het als ping pong balletje heen en weer wordt verkocht.

_Noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 15:59

Op marktplaats kom je zelfs de gekste dingen tegen
Laatst ook, was ik aan het zoeken. Kom ik een 2,5 jarige pony tegen die al een poosje onder het zadel was. Zie ik een foto erbij van een pony van 1,45 met een meisje van 1,70 o.id. erop. Zonder dekje, slecht zadel op. Paardje echt nog een veulen

Dan denk ik ook van, een beetje paardengek koopt idt toch niet?

Milou1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 17:06

Ja er staan soms ook rare dingen op ja. Ik kijk ook af en teo eens voor een leuk dier, maar het is allemaal een te hoge prijsklasse of te jong, maar goed voorlopig heb ik door mijn studie toch niet teveel tijd. Dus wacht ik nog maar even totdat ik afgestudeerd ben en samen woon, en het financieel iets beter heb.

Heleen1988

Re: pony aanbod op marktplaats..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:19

het lijkt idd alsof er ieder uur iets nieuws bijkomt, maar dat valt wel mee
Markplaats hanteert een systeem waarbij alle advertenties die naar (geloof ik) de 5e pagina zijn verschoven een berichtje krijgen. (per email) Als adverteerde kun je dan kiezen tussen twee opties:
- mijn product is al verkocht (dus verwijder de advertentie)
- mijn product is nog niet verkocht (dan komt de advertentie weer bovenaan de lijst te staan) --> zo kan het dus ook gebeuren dat helemaal bovenaan de lijst een advertentie staat die al 1500 keer is bekeken, waarvan gezegd wordt dat hij vandaag is geplaatst ofzo