Paarden van Marktplaats.nl ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Marije_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:31

Ik denk dat het ook aan de gene licht die het paardje verkoopt want je hebt ook mensen die je bedriegen...En sommige mensen willen je echt het paardje verkopen..Maar het kan soms ook zijn dat er onvolledige informatie is gegeven..

Lous

Re: Paarden van Marktplaats.nl ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:32

Jive komt ook van marktplaats gewoon van een particulier. Marktplaats kun je eigenlijk gewoon zien als je advertentie in de krant zetten of in de supermarkt, iedereen kan laten zien wat hij of zij te koop heeft. Je kunt altijd zelf gaan kijken, dus je ebnt er helemaal zelf bij en kan dus zelf zien wat je eventueel aanschaft.

Marktplaats is dus een gode normale manier om je paard of pony te verkopen of te kopen.

gianlucka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:34

Er zullen goede en slechte pony's en paarden bijzitten.

Mijn instructeur haar paard staat ook op marktplaats te koop en dat is een hartstikke goed paard. Hij is medisch helemaal in orde etc.
rotte appels heb je natuurlijk overal!

taverno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:34

Ook mijn paard komt van marktplaats,gewoon van een particulier.
Ik heb haar nu alweer een jaar.

Het is altijd afwachten wat een paard gaat doen eenmaal in jou bezit.
Dat maakt niet uit waar je hem van koopt.

De verkoper zal zij paard zo goed mogelijk voorstellen .

Flippertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:50

Ook mijn paardje komt van Marktplaats en valt echt niet tegen. Je bent er zelf bij, natuurlijk ga je kijken, uitproberen en laat je hem keuren. Maar dat doe je toch ook als je de advertentie niet via marktplaats ontdekt heb maar bijvoorbeeld in een paardenblad?

Marja1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:45

ik heb mijn vorige paard ook van marktplaats.
En heb bij vele gekeken via marktplaats. Heb verder geen slechte ervaringen

JanineN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:47

hoi...
mijn paard komt ook van martplaats*D!!!
en ik heb daar echt geen spijt van!!!

Nise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:00

ik zou er toch een beetje mee oppassen als ik jou was kennis van ons heeft daar ook een paard gekocht en die bleek ineens een ongeneselijke tumor te hebben =S
wil niet zeggen dat het altijd zo is..mr kijk er wel een beetje mee uit..als ik jouw was zou ik toch naar een handelaar/fokker gaan

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:52

Mijn paard komt ook van marktplaats!
Er zijn genoeg fokkers én handelaars die ook daar adverteren.
Kijk, het is alleen maar een wat uitgebreidere advertentie, die kan van een slecht iemand zijn maar ook van een goed iemand.
Als je een leuk paardje ziet op marktplaats, kun je een afspraak gaan maken om daar te gaan kijken. En is alles verder hetzelfde als dat je meteen zou gaan kijken.
Mijn paard komt trouwens gewoon bij de fokster vandaan die ook adverteerd op marktplaats.

LadyLuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:13

Nise schreef:
ik zou er toch een beetje mee oppassen als ik jou was kennis van ons heeft daar ook een paard gekocht en die bleek ineens een ongeneselijke tumor te hebben =S
wil niet zeggen dat het altijd zo is..mr kijk er wel een beetje mee uit..als ik jouw was zou ik toch naar een handelaar/fokker gaan

Nise, dat is toevallig 1 persoon en hetzelfde kan je bij een handelaar of fokker overkomen Marktplaats is niet 1 persoon, het zijn duizenden mensen die proberen iets te verkopen...

BillyJean

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 18:41

Ik help mensen bij aankoop van paarden, ik ga er altijd vanuit dat je beter particulier een leuk paard kunt kopen van mensen die willen dat hun paard goed terecht komt dan van handelaren. Ga nou jezelf eens na, je wilt je paard verkopen, verkoop je die liever aan een handelaar of aan een particulier waarvan je weet dat je af en toe nog eens kunt kijken bij je paard en waarvan je weet dat hij op een goede stal komt? Als het een niet zo'n fijn paard is dan breng je hem mischien makkelijker naar een handelaar.....Dus koper, waar kun je beter een goed paard kopen?
Dit gaat natuurlijk niet altijd op maar het is mijn bescheiden mening. Marktplaats vind ik een ideale plek om je paard te verkopen of te kopen.

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 18:42

mijn paardje komt ook van MP.
Ik heb er geen moment spijt van gehad
Ik deed het liever van een prive-eigenaar, zo kon ik daar nog contact mee houden, en wist ik dat het allemaal goed zat

BillyJean

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 18:43

Kijk dat is nou juist wat ik bedoel!

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 18:54

Oke bedankt Ik weet nu dat ik als ik een paardje koop ik toch wel bij marktplaats.nl kan..

Sasjuh89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:01

Marktplaats is slechts een advertentiesite.. iedereen kan daar zn
paard of pony te koop aanbieden. Of de paarden daar dus goed
zijn kun je moeilijk zeggen

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:03

Ik heb een pony, die heb ik op haar 18e gekocht via marktplaats, en heb ik nu 4 jaar.
Het is echt een GEWELDIG dier!
Ze is onwijs braaf, lief, doet alles voor me, superfit enzovoort.
Heeft behalve 1 koliekaanval nog nooit wat gehad.

Dus tja, ik heb er goede ervaringen mee

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:06

Sasjuh89 schreef:
Marktplaats is slechts een advertentiesite.. iedereen kan daar zn
paard of pony te koop aanbieden. Of de paarden daar dus goed
zijn kun je moeilijk zeggen

ja, maar je kunt ook gewoon even BELLEN met die mensen of langskomen en dan zie je het vanzelf of het 'wat is'

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:07

op marktplaats vind je van alles. Van particulier tot handelsstal. En of je bij een handelstal nou meer zekerheid hebt???? Ik persoonlijk zou juist niet snel bij een handelstal kopen. Ik heb mijn paard gevonden via marktplaats en ben nog steeds erg blij met m.

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:09

Mijn pony is via marktplaats verkocht.
Nou moet toch zeggen dat wij eerlijk zijn en ze is ook eerlijk terecht gekomen.
Ligt helemaal aan de personen hoor...

mayday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:11

Mijn paard komt ookvan marktplaats, een keurmerrie en de beste koop ooit, als je ze goed na laat kijken door een dierenarts is er niks aan de hand, die van mij is klinisch en röntgenlogisch nagekeken en goedgekeurd, dan kan je ze goed verzekeren en is er niks aan de hand, een paard kan altijd iets hebben wat niemand kan weten, bij een fokker net zo goed als bij marktplaats.

sandr0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:16

marktplaats is gewoon een advertentie middel, net zo goed als de krant, via via, De paardenkrant, de hoefslag en noem maar op waar je nog meer je paard in te koop kunt zetten.

mayday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:17

sandr0 schreef:
marktplaats is gewoon een advertentie middel, net zo goed als de krant, via via, De paardenkrant, de hoefslag en noem maar op waar je nog meer je paard in te koop kunt zetten.

Helemaal mee eens.

Kit_for_ever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:48

Mijn merrie komt er ook vandaan. Je moet het treffen met de verkopers. Ik heb 3 paarden gezien en gereden, en alle 3 via Marktplaats. De mensen van het 2e paard vertrouwde wij niet dus hebben we daar het paard niet gekocht. Met de mensen waar we mijn merrie van gekocht hebben, hebben we het heel erg getroffen, de koop/verkoop is voor beide partijen prettig verlopen!

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:58

Er staat genoeg crap op Marktplaats.nl, maar vaak haal die die advertenties er zo tussenuit.
Zoals al gezegd zit bijna iedereen erop, van handelaar, particulier tot handelsstal.

Vaak moet je gewoon eens gaan kijken, het kan dan meevallen en tegenvallen, maar dat kan bij een erkende stal ook.

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 17:53

Heel erg bedankt, zo te horen hebben de meeste er wel goede ervaringen mee..