Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
stalnijmegen schreef:Kan het niet zijn dat je paard een macht spelletje speelt?? Probeer een een cola fles met lauw warm water te vullen, groot gat erin maken en op je paard gaan zitten, zodra hij probeerd te stijgeren ( vaak voel je het bij dit soort paarden aan) met die fles een tik tussen zn oren geven ( hoeft niet hard want door het gat in de fles loopt het ware water eruit) conclusie zou moeten zijn: auww ik heb mn hoofd gestoten en nu bloed ik!! Ik heb het ooit eens gebruikt bij een paard dat alleen maar drijgde met omhoog gaan, het hielp, niet na 1 keer maar na de 2e keer was het zo goed als afgelopen.
succes!! weet je niet meer van het verleden van dit paard ( geslagen/mishandeld op stal ofzo, omdat hij zo vel op stal reageerd)
Citaat:De veeart is allang al geweest en er kwam niks uit helaas.
Daarom vraag ik hier om hulp en mijn rug komt door hem hij is toen gaan steigeren en op mijn hoofd geknald en daarom is mijn rug nu lekker bagger hij was niet een van de lichste. Het was zijn rug dat is verholpen maar ook met fysio is er ook niks uit gebleken we denken dat hij gewoon een kronkel in zijn kop heeft. En foto;s zijn er ook gemaakt komt niks uit. En in stal wil hij je ook niet hebben dan word hij boos en slaat je het lieft nog uit de boks vandaan, dit is wel beter geworden maar hij wil er niet 2 keer per dag uit en als iemand anders er in komt om zijn deken goed te leggen word diegene de box uit gedrijgt.
sterkte!!