Ik was al een heel tijdje op internet aan het zoeken, had daar wel een enkel paard gezien dat ik erg leuk vond, maar stonden aan de andere kant van het land. Ik was er denk ik nog niet klaar voor op dat moment.
Toen ben ik bij een fokker wezen kijken waar een vriendin haar paard had gekocht. Daar stonden een 5-tal paarden te koop, en slechts één 2-jarige merrie beviel me wel, maar omdat ik geen contact met haar kon maken (erg schuw) was ik niet meteen verkocht.
Door een bezoek aan een kennis (we waren toch in de buurt) werd ik gewezen op het feit dat er in de buurt nog interessant adresje was. Wij bellen om te horen wat er stond. Hij had nog wat leuke paarden staan waaronder een 3 jarige zwarte ruin van oo seven binnen mijn budget
Dat was wel de moeite om ff te gaan kijken.
Volum kwam z'n box uit en ik was op slag verliefd! De verkoper deed nog de moeite me ook nog wat andere paarden te laten zien, maar dat mocht niet meer baten 
Het was dus op de eerste dag kijken meteen raak. Maar die dag heb ik wel aardig wat paarden gezien. Mijn verstand zei toen ook: kijk nog even verder, al is het maar ter bevestiging van de keus! Maar ik heb mijn hart gevolgd en Volum gekocht. Nog geen moment spijt van gehad!!