Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
shadow0 schreef:Marquez: opleiding wordt steeds meer verplicht, bijvoorbeeld vanwege de verzekering.
Door een fors aantal vlieguren ben ik wel handig, maar geen natuurtalent
Ik kan dingen alleen wel heel goed vertellen en uitleggen, heb heel veel geduld en neem ook echt de tijd. shadow0 schreef:Marquez: waarom denk je dat ze dat geen probleem vinden?
Russel: misschien moet Deurne wel iedereen aannemen, maar in principe kunnen ze toch gewoon een negatieve beoordeling op 'instructie' geven. Dat geldt ook voor de ORUN of andere cursussen, je moet proeflessen geven die worden beoordeeld. Als je om welke reden dan ook daarin tekort schiet, kun je dat toch in die beoordeling uitdrukken?
, maar ga er maar van uit dat de klassen vol zitten. Zij geeft mij springles en ik vind mijn dressuur bagger, zij dus niet en vertelde mij lachend hoe triest het nu op haar opleiding gesteld is.
dan is het echt triest hoor
Cursisten op haar opleiding om te huilen was qua rijden. Nu maar afwachten of de rijke pappies die hun dochters naar Deurne sturen het accepteren dat hun dochters zakken.

). Als ik achteraf terug kijk heb ik de ORUN (1e fase) veel te vroeg gedaan en ik reed toen M1. Ik zag eerlijk waar nog niet of een paard netjes tactmatig liep, of een paard recht was heb ik daar geleerd (had ik nog nooit van gehoord zelfs
) en of een paard netjes over de rug liep of een valse knik maakte en afbrak in de hals zag ik ook niet. Heb ik pas op de ORUN geleerd.