Bestelling bij Piaffe

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bramblerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 19:30

Ik heb al vaker problemen met ze gehad, maar ja, ze zijn wel goedkoper! Je moet altijd wel lang wachten op je pakket. Ik betaal altijd direct zelf... en toch...

Ik blijf ze gewoon altijd 'stalken' met mails hihi. Volgens mij kunnen ze de drukte niet aan!

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 19:32

Het hoeveelste topic is dat al hierover?

Ik heb ook problemen gehad met een bestelling, en vele telefoontjes en mailtjes later is alles geregeld, maar dat was eens en nooit weer.

ppl0026

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:43

Schijnt standaard te zijn bij piaffe..
Heb er ook besteld en ik ga er nooit meer bestellen! M'n bestelling kwam én verkeerd en te laat binnen. En zo gebeurt dat wel bij meer.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:53

Hmm ik heb al zo vaak daar besteld. Nooit geen problemen mee gehad. Er was iets niet aanwezig hebben ze na die tijd op gestuurd zonder dat ik er achteraan hoefde. Nu heb ik een ander artikel wat ik graag hebben wil, ze hebben het niet maar ze besteld het voor me. Totaal geen problemen mee ik ben er zeer over te spreken!

Moonlightje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 22:28

JazzOrlando schreef:
Je krijgt nu weer meteen allemaal negatieve reacties! Ik heb nog nooit een niet oplosbaar probleem gehad met Piaffe. Gewoon even bellen.

ik heb gebeld, ze zoeken t uit.

Maar t duurt zo lang, dat vind ik niet normaal. Geen service

Moonlightje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 22:29

Ilse schreef:
Ik had mijn bestelling binnen 5 dagen binnen, misschien even mailen? Het kan zijn dat het artikel oid niet op vooraad is..

DAn krijg je dat meteen te horen, ze hadden alles zei ze had t nog gevraagd

Moonlightje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 22:30

Mocca schreef:
Het hoeveelste topic is dat al hierover?

Ik heb ook problemen gehad met een bestelling, en vele telefoontjes en mailtjes later is alles geregeld, maar dat was eens en nooit weer.

Ik kon er geen topic over vinden anders was deze er niet

haf_jessie

Re: Bestelling bij Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 08:02

Ik heb hetzelfde gehad. Hadf al betaald en 3 weken erna nog niks. Steeds gebeld,en steeds zei ze ja ,is op de post gegaan,en dan belde ik een paar dagen daarna en zei ze,o ,zie dat ie nog op de post moet. Sorry hoor maar wat een k*t bedrijf

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 08:31

Zie topic: viewtopic.php?f=13&t=470124&hilit=

Mocht je dan alsnog een probleem hebben, lijkt het me dat je daar alsnog eens kunt reageren (ook al is het topic wat ouder), maar het lijtk me dat je hier al genoeg antwoorden hebt gehad.