Trainingschema pessoa

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Eilandje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 18:42

forgood

Re: Trainingschema pessoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 20:37

Ow..nu hoef ik dat trainingsschema er niet meer op te zetten ,wat een geluk ,haha

__Marije__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:45

Ik zie daar wel plaatjes, maar nog niet echt een schema?

monsera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 10:12

MissPromiss schreef:
Ik zie daar wel plaatjes, maar nog niet echt een schema?

Dit is het trainings schema dat je er bij krijgt heb je dus niet zo veel aan Je moet goed kijken naar je eigen paard/pony en je bewust zijn van zijn/haar sterke punten en slechte punten en voor je zelf uitzoeken wat jij wil bereiken met het trainen met de pessoa en van daaruit een trainings schema voor je zelf en je paard maken.Best moeilijk maar mss is er iemand in je buurt die meer ervaring heeft en je verder kan helpen.Er is niet een kant en klaar schema elk paard is anders en heeft dus ook een andere training nodig.Succes.

forgood

Re: Trainingschema pessoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 22:57

Inderdaad het is dus niet echt een schema waar in staat hoe je het beste kan trainen enz. Er staan alleen verschillende standen in. En zo kan jezelf bekijken wat jij wil en wat jij met je paard wil bereiken. Ik wilde graag dat schema zodat ik kon zien welke standen er allemaal waren. De stand laag wist ik wel maar de rest niet. Ben nu zowiezo dus laag begonnen en dat hou ik voorlopig zo aan..lekker ontspannen,laag,lekker los..dat wil ik er nu allereerst mee bereiken.

__Marije__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 19:25

ooo die had ik al
Laag beginnen.. en idd wat jij zegt ontspanning krijgen, en losse spieren