Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LiSSy schreef:ilsejee schreef:lijkt mij vrij klein voor een paard én een shetlander. Met mooi weer willen ze namelijk beiden buiten staan (in een stukje van 3x3) en bij slecht weer beiden binnen (in een hokje van 3x3). als je er twee paarden in moet houden moeten zowel je binnen als je buitenverblijf groot genoeg zijn voor twee paarden TEGELIJK..
er staat toch duidelijk in de 1e post 2 keer zo groot als 3x3...
lijkt me ruim genoeg voor een paard en een shet. wel opletten dat je ze ook nog uit elkaar kunt halen na verloop van tijd
) en het buitengedeelte ook... als paard en shet dus allebei binnen of allebei buiten willen staan moeten ze een oppervlak van slechts 9m2 delen. Er zijn meerdere mensen die het doen op stal maar ik persoonlijk vind dat echt veel te klein. Curly2day's post vind ik een goed voorbeeld van waarom ik het absoluut niet zou doen; er is niet voldoende vluchtruimte en een ongeluk zit in een klein hoekje.
.vikki schreef:@ gianlucka; de stal is dus zeg maar 3x6 en geen 6x6... binnen 3x3 en buiten 3xs... dus totaal 6 meter diep en 3 meter breed zeg maar. Als het 6x6 was wist ik het wel, dan mochten mijn paarden meteen van box verhuizen .
bij passen
capopjekop schreef:Als ze elkaar goed kennen, is het vaak geen probleem. Mijn welsh en shet stonden ook in een stal van 3x5m. Verder hadden ze allebei een hoek waar ze hun eigen voer kregen. De shet bij de deur, zodat ze eventueel zou kunnen vluchten als Amber een keer met haar verkeerde been uit bed was gestapt.