hoe duidelijk maken dat je een pony graag wil hebben?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:10

Ik ben ook bezig met een 2e pony en het verschil is denk ik dat ik deze zelf betaal...
Misschien moet jij ook wat moeite gaan doen voor een 2e pony en niet zomaar gaan verwachten dat pa en ma het wel even voor je dokken.
Een 2e pony betekent niet alleen die dikke aanschaf, maar ook 2 keer hoefsmid, 2 keer enting, 2 keer wormkuur etc etc.
Betalen jouw ouders alles ? Dan vind ik het niet zo vreemd dat ze weigeren, 3200 euro is heel veel geld, een ander werkt zich daar krom voor om net zn gezin te kunnen onderhouden...
Dus ik zou zo zeggen, wil je een 2e pony, prima, maar verdien hem zelf!

madelien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:23

SANEX schreef:
Ik ben ook bezig met een 2e pony en het verschil is denk ik dat ik deze zelf betaal...
Misschien moet jij ook wat moeite gaan doen voor een 2e pony en niet zomaar gaan verwachten dat pa en ma het wel even voor je dokken.
Een 2e pony betekent niet alleen die dikke aanschaf, maar ook 2 keer hoefsmid, 2 keer enting, 2 keer wormkuur etc etc.
Betalen jouw ouders alles ? Dan vind ik het niet zo vreemd dat ze weigeren, 3200 euro is heel veel geld, een ander werkt zich daar krom voor om net zn gezin te kunnen onderhouden...
Dus ik zou zo zeggen, wil je een 2e pony, prima, maar verdien hem zelf!

amen !

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:26

Ik denk dat je moet voorstellen dat je zelf ook wel wat wilt mee betalen aan die pony, zo laat je ze ook zien dat het je menens is.

Soms moet je dingen inleveren om er iets moois voor in de plaats te krijgen en dat geld voor iedereen.

amazingstar

Re: hoe duidelijk maken dat je een pony graag wil hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 17:04

LET OP!!!

zondag 11 december ben ik gehackt!!!!!!
het verhaal heette hoe duidelijk maken dat je een pony graag wil hebben?
dit verhaal bestaat alleen maar uit leugens!!!
iemand die kwaad wil heeft mij dit geflikt!
ik heb een hele fijne pony die ik niet kwijt wil en die zweetvos daar heb ik nog nooit van gehoord.
ook zijn er foto's van mijnalbum.nl afgegooid.
ik heb de postmaster van bokt.nl hiervan in kennis gesteld.
zij gaan voor mij uitzoeken wie dit heeft gedaan.
zodra ik dat weet volgt een nader bericht!
even voor de goede orde mijn vader rijdt geen paard,heeft geen les,wij wonen niet op een boerderij,ik heb voor geen enkele pony een bod afgegeven.
er is mij zelfs nooit een pony aangeboden laat staan een pony van 3200 euro.
ook wil ik nog even zeggen dat ik een uitstekende relatie met mijn ouder heb en dat ik ze nooit tegen elkaar uit zou spelen!
jammer dat er mensen zijn die bokt.nl misbruiken!!!!

groetjes,
Amee de Graaf(de echte amazingstar op bokt.nl)

N.B. amazingstar is bij deze uit de lucht en ik maak een nieuw account aan!!

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 17:11

Misschien handig om hier ook nog even te reageren met je nieuwe naam!! Wel handig voor als er een vervolg topic gaat komen (eventueel)

amazingstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 17:13

die volgt nog want ik heb nog geen nieuw account omdat ik eerst het onderzoek van bokt.nl moet afwachten zodra ik meer weet krijgt iedereen mijn nieuwe account te zien!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:42

de moderators hebben geen aanleiding gevonden om aan te nemen dat je account gehackt is en er zijn geen aanwijzingen dat er berichten van andere PCs geplaatst zijn. Bovendien ben je zelf verantwoordelijk voor je account, de vorige keer ben je hier al op gewezen.

Hier volgt een slotje.