aller-aller-sterkste deken (met garantie..?)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

marlo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 11:46

ik heb een supersterke canvas deken te koop liggen
maar ik weet niet welke maat je zoekt, het is maat 185
het is van een duits merk, en ik denk rond de 300 grams
wollen binnenvoering. met dubbele leren borstsluiting en kruissingels in zeer goede staat!
als je het wat lijkt (en de maat is goed) kun je me mailen voor foto's
en prijs (niet duur)

ingvdh

Re: aller-aller-sterkste deken (met garantie..?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:10

tienus63 schreef:
De enige echte scheurvaste deken is de Renco, eventueel staldeken eronder en je paard kan de winter door. De heer Van Velden in Renswoude verkoopt ze. Google Renco paardendekens en je vindt het adres wel.

Ze bevallen ons super. Je betaalt wel rembourskosten, misschien als je van te voren geld overmaakt dat je dan alleen de pakket kosten extra hoeft te betalen.

Renco biedt uitstekende service.

Sterker nog, hij heeft hem persoonlijk bij mij thuisgebracht!
(hij moest toch in de buurt zijn)

Verder, mijn paard trok de deken over zijn hoofd en zo kreeg hij de deken af. Ik heb aan de binnenkant van de deken een buiksingel laten maken en nu lukt dat niet meer. Het is wel altijd even lastig met vast maken omdat je niet ziet wat je aan het doen bent, maar de deken blijft zo netjes recht naar beneden hangen.

eveline_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 14:01

meiske16 schreef:
meiske16 schreef:
www.welkamp.com

De allersterkste dekens,speciaal op maat gemaakt en al. Naar eigen voorkeur! En betaalbaar!

Btw hij maakt ze allemaal zelf!!
Dus je kunt het net zo samenstellen hoe je wil!
En ze zijn echt GIGA sterk!!

Met dit bedrijf heb ik nu contact voor een sponsordeken. Het lijkt me een heel goed bedrijf. Misschien dat ik er dan gelijk ook een winterdeken ga bestellen als die dekens zo goed zijn.

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 14:41

Ibbel schreef:
Als Saffier niet jouw paard is kan je de eigenaar op de kosten aanspreken op diens WA verzekering. Even een tip, voor het geval je daar nog niet aan gedacht had. En als de eigenaar van Saffier na 3 dekens een vermaning van z'n WA verzekering krijgt, gaat híj misschien eens een structurele oplossing voor zijn paard bedenken. Want het is natuurlijk wel idioot dat jíj je in bochten moet wringen voor wat een ander paard doet.

Ja dat was ook het eerste dat ik dacht.
Waarom zou JIJ nieuwe dekens gaan kopen, terwijl een ander paard ze sloopt? Zou even lekker worden zeg..

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 15:03

eveline_B schreef:
meiske16 schreef:

www.welkamp.com

De allersterkste dekens,speciaal op maat gemaakt en al. Naar eigen voorkeur! En betaalbaar!

Btw hij maakt ze allemaal zelf!!
Dus je kunt het net zo samenstellen hoe je wil!
En ze zijn echt GIGA sterk!!

Met dit bedrijf heb ik nu contact voor een sponsordeken. Het lijkt me een heel goed bedrijf. Misschien dat ik er dan gelijk ook een winterdeken ga bestellen als die dekens zo goed zijn.

Wij halen daar alle dekens vandaan(van zomer tot winterdeken,van uitrijdeken,tot sponsordeken,noem maar op ). Al jaren!
Echt een goede service. En ze maken het net zo als je zelf wil.

chaai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 21:54

Ullwinn schreef:
Lamers dekens zijn ook erg sterk en vaak met wollen voeing, dus lekker zacht/warm. Helaas pasten ze niet goed op mijn Fjorden door het model (te lang achter)
http://www.lamersruitersport.nl/producten/dekens1.htm

Ze zijn ook vaak te vinden op Marktplaats (nieuw)

Die zijn lekker goedkoop zeg! Ik zag ze staan op de site van paardenspul.com voor 55 euro, dat is nog eens een andere prijsklasse . Ze zien er goed uit, maar ik ken het merk helemaal niet, zijn ze niet ook ergens in een winkel te koop? (dan kan ik het stofje tenminste even "voelen" )

Ohja, Jel heeft vandaag in de andere groep gestaan met zijn oude ponydeken. Het zag er echt heel schattig uit, die deken heb ik erbij gekregen toen ik hem 5 jaar geleden kocht en hij is toch wel iets gegroeid Saffier stond wel te balen aan de andere kant van het hek, en heeft wraak genomen. Ik had mijn halster even bij het hek gelegd nadat ik Jel had losgelaten, en dat gapte hij dus vlug weg en sprong met het halster in zijn mond de hele paddock rond

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 22:30

Ik heb een dikke S&K waterdichte winterdeken. Mijn jaarling bijt er elke dag in en hij is nog steeds helemaal heel en ondertussen al twee jaar goed in gebruik.

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 10:31

Weatherbeeta!!

Mijn paard is een enorme sloper en heeft menig deken doordemidden gescheurd. Met Weatherbeeta lukt dit hem niet, ik heb sommige van mijn Weatherbeeta dekens al een paar jaar, er zit nog geen krasje op Zelfs als zijn weidemaatje er in gaat hangen met zijn tanden gebeurd er niets

Ideaal

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:25

Een die je in in ieder geval NIET moet nemen, is een BR ! Wij hadden voor de verandering (ipv Bucas) een BR winterdeken genomen - scheelde toch weer € 92 - maar goedkoop (nou ja goedkoop, € 100 !) was duurkoop . Na vier weken was de deken al gesloopt door zijn weidegenootjes ! Eerst twee kleine gaatjes. Beide net geplakt, hele grote scheur bij zijn kont !

Dus toch maar weer een Bucas gekocht, rib uit mijn lijf, maar gezien onze eerdere ervaringen met deze deken, heb ik goede hoop dat we er toch langer mee doen dan met de BR .