Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
tienus63 schreef:De enige echte scheurvaste deken is de Renco, eventueel staldeken eronder en je paard kan de winter door. De heer Van Velden in Renswoude verkoopt ze. Google Renco paardendekens en je vindt het adres wel.
Ze bevallen ons super. Je betaalt wel rembourskosten, misschien als je van te voren geld overmaakt dat je dan alleen de pakket kosten extra hoeft te betalen.
Renco biedt uitstekende service.
meiske16 schreef:meiske16 schreef:www.welkamp.com
De allersterkste dekens,speciaal op maat gemaakt en al. Naar eigen voorkeur! En betaalbaar!
Btw hij maakt ze allemaal zelf!!
Dus je kunt het net zo samenstellen hoe je wil!
En ze zijn echt GIGA sterk!!
Ibbel schreef:Als Saffier niet jouw paard is kan je de eigenaar op de kosten aanspreken op diens WA verzekering. Even een tip, voor het geval je daar nog niet aan gedacht had. En als de eigenaar van Saffier na 3 dekens een vermaning van z'n WA verzekering krijgt, gaat híj misschien eens een structurele oplossing voor zijn paard bedenken. Want het is natuurlijk wel idioot dat jíj je in bochten moet wringen voor wat een ander paard doet.
eveline_B schreef:meiske16 schreef:
www.welkamp.com
De allersterkste dekens,speciaal op maat gemaakt en al. Naar eigen voorkeur! En betaalbaar!
Btw hij maakt ze allemaal zelf!!
Dus je kunt het net zo samenstellen hoe je wil!
En ze zijn echt GIGA sterk!!
Met dit bedrijf heb ik nu contact voor een sponsordeken. Het lijkt me een heel goed bedrijf. Misschien dat ik er dan gelijk ook een winterdeken ga bestellen als die dekens zo goed zijn.
). Al jaren! 
Ullwinn schreef:Lamers dekens zijn ook erg sterk en vaak met wollen voeing, dus lekker zacht/warm. Helaas pasten ze niet goed op mijn Fjorden door het model (te lang achter)
http://www.lamersruitersport.nl/producten/dekens1.htm
Ze zijn ook vaak te vinden op Marktplaats (nieuw)
Ik zag ze staan op de site van paardenspul.com voor 55 euro, dat is nog eens een andere prijsklasse
. Ze zien er goed uit, maar ik ken het merk helemaal niet, zijn ze niet ook ergens in een winkel te koop? (dan kan ik het stofje tenminste even "voelen"
)
Saffier stond wel te balen aan de andere kant van het hek, en heeft wraak genomen. Ik had mijn halster even bij het hek gelegd nadat ik Jel had losgelaten, en dat gapte hij dus vlug weg en sprong met het halster in zijn mond de hele paddock rond
Zelfs als zijn weidemaatje er in gaat hangen met zijn tanden gebeurd er niets 
. Na vier weken was de deken al gesloopt door zijn weidegenootjes ! Eerst twee kleine gaatjes. Beide net geplakt, hele grote scheur bij zijn kont !
.