paard eet pepernoten, kan dit kwaad?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_deB

Re: paard eet pepernoten, kan dit kwaad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 14:17

Lenn schreef:
RaQuKA schreef:
Hoi,

Ik ben vandaag wezen rijden, en ben even langs een vriendin gegaan.
Daar heeft mijn pony ongeveer een halve zak pepernoten opgegeten, maar kan dit kwaad?
Hij zal toch hoogstens diarree krijgen?

GRoetjes karin

HOOGSTENS? Alsof dat niet al erg genoeg is! Ik snap niet dat mensen hun paarden zomaar allerlei troep voeren.. Ze worden er alleen maar onbeschoft van.

Ik bedoelde het niet zo van, agh boeit me niet.
Tuurlijk vindt ik het erg als mijn pony er van aan de diarree zou gaan, maar ik bedoelde hoogstens op de manier van, geen koliek ofzo.

Vandaag op stal geweest, niks aan de hand, dus nergens last van.
Ik zal het hem alleen niet meer geven omdat hij al genoeg lekkers krijgt zoals granen, peen, appels.

Lizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 14:54

Maar goed dat hij geen plastic van de zak binnen heeft gekregen!! Beetje slordig dat je paard dit zomaar kan afpakken. En de halve zak op heeft kunnen eten.

Lenn

Re: paard eet pepernoten, kan dit kwaad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:06

MirandaFuego schreef:
Lenn schreef:
[HOOGSTENS? Alsof dat niet al erg genoeg is! Ik snap niet dat mensen hun paarden zomaar allerlei troep voeren.. Ze worden er alleen maar onbeschoft van.
[/quote]
Nou zeg!
Mijn paardjes krijgen vaak wat lekkers en ze vinden het héérlijk en ze zijn echt uitermate beleefd!

sorry dat was een beetje generaliserend idd..
maar een paard weet toch niet wat ie mist, en met een gezonde appel zijn ze toch net zo blij?

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 18:16

1 ding het kan absoluut GEEN kwaad!!! ik ken een paard die zo rond sinterklaas elke dag een HELE zak pepernoten in zijn eten gepropt kreeg. en nergens last van gehad hoor:P(ken er wel meer maar dit is een welshje waar ik het hier over hebt)