Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Branca schreef:[quote='"ikke"]
Westelijk van Southampton gaat bovenlangs London echt vlotter en comfortabeler hoor, zeker als Cornwall je einddoel is
Tamtam schreef:Er wordt geloof ik weer eens met 2 maten gemeten
Mijn vader ging af en toe ook kijken en dan maakte ie fotos voor me die hij heeft doorgemaild 
) en dan kan je ook co schappen lopen waar ook ter wereld. Niet dat Engeland niet leuk is, heb er zelf ook een keer stage gelopen bij een ponyfokker 
StalGriendt schreef:Ik zou nooit voor zo'n korte tijd mijn paard meenemen. Zo'n reis is erg stressvol voor een paard en een hele nieuwe omgeving enzo. Als hij dan na een aantal weken gewend is moet hij weer mee terug. Volgens mij moeten paarden in Engeland ook in quarantaine.
Als ik jou was zou ik gewoon iemand zoeken die hem wat beweging geeft die 8 weken of zet hem gewoon lekker op de wei en begin daarna weer te trainen, je paard zal je dankbaar zijn.
ps: ik weet hoe moeilijk het is, ik ga in januari ook 5 maande naar Wales en ga mijn paard ontzettend missen maar ik ga haar echt niet meenemen, dat wil ik haar niet aandoen.
............... maar laat maar................... 
. tamtam schreef:Wat ik zo grappig vind is dat iedereen zich zo druk maakt over de wisseling van stal. Zijn jullie dan nooit met je paard op kamp geweest of bij iemand wezen logeren? Vinden jullie dat ook o zo zwaar en belastend voor het paard? Er wordt geloof ik weer eens met 2 maten gemeten.
= 60 tot 100 pond per week
Citaat:@Birta duidelijke informatie daar hebben we wat aan op bokt.
. Ik denk dat het voor jullie beiden een hele leuke tijd kan worden, ik zou het dan ook zeker doen!