doen vriendinnen van mij of ikzelf wat met het paard is ie doodsbraaf en bijna saai te noemen...
maar jouw moeder kon wel goed omgaan met het vorige paard, mijn moeder mist gewoon het complete gevoel, zowel qua rijden als in de omgang
idd dingen zoals paard te lang vatzetten, paard wat op dr voet gaat staan etc, ik zie ze aankomen, maar als ik er wat van zeg heb ik toch geen gelijk

denk dat het bij jou moeder komt omdat ze met dit paard nog lang niet dezelfde band heeft als met het vorige paard, en dat ze die band ook niet kan opbouwen omdat het verlies van het vorige paard nog te hoog zit, wat ze min of meer onbewust afreageerd op het nieuwe paard, met als gevolg dat er alsmaar miscommunicaties zijn waardoor je moeder denkt dat het nieuwe paardje helemala zo leuk niet is, terwijl het toch uit je moeder vandaan komt
lastig! en ik kan me jouw irritatie/frustratie ook goed voorstellen, ik ben al zover dat ik niet eens meer wil rijden als ik zie dat mn moeder gaat poetsen en opzadelen, samen in de bak rijden betekend niets dan irritatie en onrust...