Je hoeft hem niet te mishandelen, als je het goed doet dan merkt ie niet eens dat het van jou afkomt, maar denkt ie dat er een bakkabouter hem in zijn billen heeft gebeten Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Je hoeft hem niet te mishandelen, als je het goed doet dan merkt ie niet eens dat het van jou afkomt, maar denkt ie dat er een bakkabouter hem in zijn billen heeft gebeten kimmy1985 schreef:je moet zorgen daqt je met zijn tweeen bent.
dan pak je een touw weetje een dikke.
die doe je achter de bellen langs. het ene uiteinde pak jij samen met het halster touw en het andere uit einde iemand anders en als ze dan wilt gaat stil staan trek je samen even aan het touw.
Sfiejj schreef:jamaar .. wacht.. ze zegt toch dat de pony mishandeld is.. dan lijkt me dat niet echt een leuke manier..
ze blijft nu heel af en toe stil staan en dan loop ik door en dan meestal loopt ze wel gewoon mee maar soms ook neit dan sta ik 10min te wachten dat moet stoppen ze mag best een keer stil staan maar ik moet niet 10 min wachten ik denk dat ik het met een longeer lijn ga probberen eerst om de hals vastmaken en dan achter de kont..
deze pony heeft gewoon duidelijkheid nodig, dit wel en dat niet......... daar knapt het dier meer van op dan van beloning met snoepjes
.
.
margoed.. 

)
KiWiKo schreef:Hoe komt het toch dat als je een reactie geeft die TS niet aanstaat dan je dan niet normaal reageert........... snap er geen drol van
juist op de punten die gevoelig zijn en waar dus aan gewerkt moet worden krijg je de wind van voren, mensen willen hun fout niet zomaar toegeven...stel je voor dat je nog iets kunt leren van een ander...
das moeilijk hoor..fouten toegeven en open staan voor andere ideeen..