Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dan houd ik iig mijn jas aan, een stalgenootje gaf de tip om een buff onder mijn cap over mijn oren te doen (nog niet uitgeprobeerd), en ik zoek nog warmere handschoenen. En ik pas thermisch ondergoed gekocht dus als ik nog eens ga buitenrijden doe ik dat ook nog aan
Lisa_Melody schreef:. Ik heb speciale thermosokken in mijn laarzen maar dan nog heb ik koude voeten. .
.
: dunne wollen kniekousen+thermoschoenen of laarzen+ thermolegging+ rijbroek+ thermohemd+ trui+bodywarmer+ thermohandschoentjes+fleecerijhandschoenen+cap

vlasta schreef:Oh ja en hoe doen jullie het zeg maar als je keel en nek koud word:
want als je een sjaal aan doet en het regent dan is ie in een paar minuten drijfnat hoe houd je dan je keel enzo warm?

vlasta schreef:Oh ja en hoe doen jullie het zeg maar als je keel en nek koud word:
want als je een sjaal aan doet en het regent dan is ie in een paar minuten drijfnat hoe houd je dan je keel enzo warm?