Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

manzano schreef:Alleen pakken ze het niet zo netjes aan. Maar dat contract waar ze het over heeft, had jij dat al? Het is natuurlijk sowieso niet slim op een contract pas voor het eerst te zien op de dag van verkoop zelf.....
manzano schreef:Ja dat snap ik!!! Maar ik bedoel; als zij jou dat contract al 2 weken geleden gestuurd heeft dan had ze het wel kunnen weten (missch had ze het nog niet doorgelezen).
Blijkbaar wist de TS wel dat de koper een contract had, dus het is sowieso niet slim van haar om daar niet eerder naar te vragen.
manzano schreef:Het kan ook zijn dat de kopende partij pas op de dag van de verkoop met het door hun opgestelde contract aankomt (in 2voud) en dat het dan pas ondertekend gaat worden.
manzano schreef:Soms komt het initiatief van contract maar uit 1 kant. Dus de TS wil sowieso wel verkopen, maar de kopers willen bepaalde voorwaarden. Dus zij stellen een contract op waarvan ze dus idd een versie aan de TS moeten geven. Ik vroeg me dus af of ze dat al gedaan hadden en of de TS al had kunnen weten van het geschetste probleem of dat ze dat contract nog moest krijgen.
)
) van betaling hebben?
.

crossmonster schreef:niet doen !!
er klopt gen bal van, jij zegt zelf al niets te hebben afgesproken daarover, en dat ze er dan nu ineens mee aankomen is imo zeer raar en zeer verdacht
als een particulier een paard verkoopt, kan de koper de verkoper niet verhalen op verborgen gebreken,dit kan alleen bij een handelaar.
een contract met daarin dat je nog geld krijgt van de mensen, dat kan door hun eventuele advocaat helemaal in het niet worden gedreven.
dus , verkoop alsjeblieft niet op deze manier je paard en niet aan deze mensen.
misschien hebben ze afgelopen week van iemand opgevangen dat het zo wel vaker ging, wellicht zijn ze dus ook onervaren met het kopen van een paard.
leg ze dan goed uit, dat het niet de gang van zaken is bij paarden
als ze wegrijden, en ze maken een ongeluk en het paard is niet meer bruikbaar voor de sport, krijg jij jouw centjes nooit, terwijl het paard dan eigenlijk wel van hun al was... beetje lugubere vergelijking, maar je snapt vast wel watk bedoel

manzano schreef:@Falona, ik denk dat we wel hetzelfde bedoelen alleen elkaar niet helemaal snappen en het anders verwoorden.