heenweg langzaam terug snel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Alytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 17:43

ik ken het, mijn shet is op de heenweg niet voor uit te branden voor de kar, en op de terugweg weet ze niet hoe snel ze moet gaan
Maar zolang ik haar gewoon kan houden vind ik het nog niet zo erg, en aangezien ze een stang inheeft voor de kar heb ik altijd nog wel wat te zeggen

rozahorse

Re: heenweg langzaam terug snel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 18:14

Ja dat klopt idd dat wil die van mij ook.
Dan denk ik ze zijn wel moe maar nee hoor.

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 18:18

ja daarom kon ik als we een wedstrijdje gingen crossen altijd de terugweg winnen en heen werd ik altijd tweede.
ze wil nooit voorop, maar als ze de stal op de terugweg ruikt ziet ze alle enge dingetjes niet meer en loopt ze voorop te dribbelen.

MaiNat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 19:06

Ik reed ook op een pony die dat had,maar die wilde ook nog weleens stil gaan staan als hij je niet goed genoeg kent. De oplossing was dan om hem gewoon voorwaarts te houden als ik merkte dat hij wilde stopte en al was hij gestopt aan 1 teugel trekken zodat hij als het ware om zijn as getrekt wordt. Dan maakt hij eigenlijk een hele kleine volte en dan gewoon weer aansporen. Het lijkt me niet zo goed voor de spieren en botten maar elke keer af stappen en een meter vooruitkomen is ook niks!

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 19:59

Goh is het mischien een zusje van Imka. Die is ook niet vooruit te branden de heenweg en niet te stoppen de terug weg tot vervelends toe }>

rozahorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 10:01

nancyimka schreef:
Goh is het mischien een zusje van Imka. Die is ook niet vooruit te branden de heenweg en niet te stoppen de terug weg tot vervelends toe }>

Haha dat zou idd best kunnen.
Wie is de vader van jouw paardje dan.

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 11:16

rozahorse schreef:
nancyimka schreef:

Haha dat zou idd best kunnen.
Wie is de vader van jouw paardje dan.

Zidar

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 16:55

toevallig vanmiddag nog! ging even springen op de vereniging en heen is ze heel braaf maar terug...
Ik moet altijd dan 1 drukke weg over en toevallig moest ik vanmiddag op de terug weg wachten omdat er auto's aankwamen en dat staat ze te steigeren en bokken op de plaats omdat ze door wil.

maar ja...het went vanzelf...

blessie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 17:02

ja.. dan willen ze graag naar huis heen