Dat ze schuren heb ik nog niets van gezien bij onze pony's of de paarden van de mensen die wel eens een pad hebben geleend. De rambopads zijn net zo recht en schuren ook niet...
die dingen van HH heb ik hier ook gehad maar gelijk weer verkocht, vind het domme dingen die trekken en rimpelen onder het zadel van onze pony's.
Ik had ook zo'n pokkepad, ze schuren idd, je kunt ze optrekken wat je wil, maar het gaat toch naar beneden en vervolgens naar achteren onder mijn zadel weg... (en nee, mijn zadels passen perfect, ze zijn allemaal door de zadelmaker aangepast aan de rug van mijn paard) Afschuwelijke krengen vind ik het... Erg veel geld voor iets waar niet overnagedacht is qua pasvorm, je betaald gewoon 50 euro voor dat kleine ANKY-labeltje... Pad heb ik zsm verkocht, en een fatsoenlijke pad gekocht die niet schuift, schuurt iod
Die HH dekjes liggen trouwens perfect, die heb ik nu en ik rji elke dag ruim een uur intensief met mijn paard, gaat perfect, ik heb dat ding al een half jaar, elke dag, maar ziet er nog uit als nieuw en schuurt absoluut niet, schuiven doet ie ook niet
Tsja ik hoor veel positieve èn negatieve reacties... het beste is denk ik toch zelf proberen. Maar ik ben er net achter dat ik nog onwijs veel divozaspaarpunten heb, waar ik de ankypad "gratis" mee kan halen. Past die niet... kan ik hem altijd doorverkopen, die dingen ben je zo kwijt