Anky pads net zo'n rage als uggs?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:05

Heten die dingen Uggs?
Ik dacht altijd Ugleys...

Maar volgens mij zijn het inderdaad van die rages.
Die kom je ook wel eens op bokt tegen.
(Dan opent iedereen ineens hetzelfde topic.)

Neroo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:06

Ik ben niet zo weg van de ankypads

vind de pasvorm niet zo.. te recht

monteaura

Re: Anky pads net zo'n rage als uggs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:21

Ugg

Afbeelding

Ankypad

Afbeelding

"Het onvermijdelijke dode schaap" cq bontonderlegger

Afbeelding

Ik heb geen van allen, omdat mijn zadel goed past, mijn paard niet veel zweet en ik veel mooiere schoenen heb! En omdat ik geen geldoverschot heb!

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:26

Ok. het is off-topic, maar wat mij betreft mogen ze die diengen ook wel ugleys noemen..

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 22:27

haha, nou en of, ze zij echt ugley. Dit zijn trouwens wel de andere die zo bekend waren, de zool is zwart hier

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:28

Sjoert schreef:
Ok. het is off-topic, maar wat mij betreft mogen ze die diengen ook wel ugleys noemen..

Hahaha!!! Ja maar Uggs zijn wel DE BOMMM!!!
(Ik heb ze in het baby-roze maar met een roze zool en ze zitten werkelijk heerlijk!)

monteaura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:30

Ik zie er mensen mee op stal lopen, dus ze zullen wel lekker warm zijn?

Thokkadisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:52

Barbara_m schreef:
Sjoert schreef:

Hahaha!!! Ja maar Uggs zijn wel DE BOMMM!!!
(Ik heb ze in het baby-roze maar met een roze zool en ze zitten werkelijk heerlijk!)

Waren helemaal 'de bommmm!!' zooooo 2004 Ze zitten idd heerlijk spijtig dat ze alweer uit zijn

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 23:07

Dat ze alweer uit zijn? Gewoon lekker op doorlopen als je zo leuk ind en ach, anders op naar de volgende rage de mugluks

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 23:11

Ik vind ze ook afschuwelijk! De Anky-pads daarentegen zijn wel mooi. Zullen ook wel van goede kwaliteit enz. zijn maar ik vind ze te duur!!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 23:47

Ik heb ze beide niet
Vind uggs niet mooi, ankypads te duur

Supertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 00:37

Ik vind de anky-pads geweldig! Net als poly-pads en andere soortgelijke dingen trouwens. Veel fijner dan een gewoon schabrak, en helemaal top dat er geen lusjes aan zitten, ik haat die dingen.
De pads blijven mooi, de kleurtjes zijn leuk (het oog wil ook wat toch?), en ze nemen goed zweet op.

Ik loop trouwens ook nog steeds regelmatig op mijn uggs, ik heb 2 paar van die dingen, en ik vind ze geweldig!!
Het plaatje een paar berichten naar boven zijn trouwens nep-uggs, dit zijn uggs:
Afbeelding
Enne... ik wil weer nieuwe uggs, deze:
Afbeelding
of deze:
Afbeelding

Als je nu mee wilt doen moet je trouwens geen uggs maar mukluks hebben, die zijn nog veeeel erger :
Afbeelding

Sash

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 12:12

die vind ik echt zoooooooooooooooo lelijk (sorry voor de mensen die ze hebben) die muluks. klinkt ook een beetje als leluk (lijk:P)

het is inderdaad wel zo dat de ankypads een hype zijn geworden omdat er anky op staat volgens mij. want zulke dingen waren er natuurlijk wel al eerder. ik weet wel dat ik m niet gekocht heb omdat het een hype was maar omdat ik het gewoon mooi vond en het er uitzag als goede kwaliteit.

Sash

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 12:13

op de manege hoor ik wel soms kinderen zeggen: oooooooooh zij heeft een ankydekje

Niekes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:36

Die uggs en mukluks mogen dan wel lelijk zijn, maar ik vind ze mooi van lelijkheid (en geen ijskoude voeten meer!!)

Rytm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 14:56

Sash schreef:
op de manege hoor ik wel soms kinderen zeggen: oooooooooh zij heeft een ankydekje

Ja hahaha...bij ons het echt..wie de meeste heeft...hoort erhet meest bij.
*kots*

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:36

Die nep uggs zijn wel in alle kleurtjes te koop...machen voor de setjesfreaks mooi bij de ankypads

De ankypads zijn al langer "in" maar of het echt een rage is? Ik heb momenteel zo`n slordige 9 pads liggen zowel de nepperts als de anky`s. Wat ik fijn vind aan de pads is dat ze enorm veel vocht opnemen, aan de buitenkant afstoten en vooral lekker snel drogen (ook na het wassen). Mijn ervaring met gewone (katoenen) chabrakken is dat deze (ook bij vochtig weer) veelal klam blijven.

Bovendien denk ik dat je ook steeds met wat nieuws moet komen om mensen te laten kopen. Nieuwe kleuren, nieuwe pads...ze zijn makkelijk te gebruiken (geen gefriemel meer met al die lusjes etc)...en misschien zijn de echte ankypads wel een modebeeld geworden omdat er anky op staat...

Nick_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:38

haha, dit is het 3de topic al over de anky pads

_Dorien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:58

ik vind die uggs ook zoooooooooo lelijk! (srr vr de mensen die ze hebben!). Ik vind ze niet om aan te zien! Dat was idd een rare, maar ik denk niet dat de ankypads een rage zijn. Ik heb er zelf geen omdat ik vind dat ze niet zo'n goede pasvorm hebben. En als mijn pad niet goed op mijn paard past begint hij te bokken totdat ze eraf zijn. Jah, vind het zelf ook raar maar ja. Ik vind het wel een beetje een rage. Iedereen heeft ze en alleen al voorvoor wil ik er geen. Ik vind dat je zo'n beetje uniek moet zijn met je zadeldekjes en niet zoiets kopen dat iedereen al heeft. Je hebt ook zo'n lekker dikke pads zonder merk op en die even goed zijn en de helft maar kosten.... Degenen die daarmee rijden rijden ermee om het welzijn van hun paard. Degene die rijden met zo'n ankypads vind ik wel dat ze meedoen aan de rage. Ik vind de merkloze dikke pads even goed , dus waarom er dubbel zoveel geld aan uitgeven? Gewoon voor dat embleempje dat erop hangt met "anky" erop... neen, niets voor mij.
Ik zeg natuurlijk niet dat ik nooit meedoe aan een rage hé, maar de ankypads vind ik niet zo cool. Ik heb natuurlijk wel zo'n bontje voor onder het zadel

Besluit: ik vind de ankypads mee dan een rage.

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 17:10

Sjoert schreef:
Heten die dingen Uggs?
Ik dacht altijd Ugleys...

Maar volgens mij zijn het inderdaad van die rages.
Die kom je ook wel eens op bokt tegen.
(Dan opent iedereen ineens hetzelfde topic.)

Hahahha ugleys Ooh sorry

Maar lelijk zijn ze zeker!!!!

Sash

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 23:05

maaitjuh schreef:
Sash schreef:

Ja hahaha...bij ons het echt..wie de meeste heeft...hoort erhet meest bij.
*kots*

bij ons (in zeeland ) is het dus weer helemaal geen rage. ik zie echt niemand met ankypads op de manege. misschien dat het nog niet doorgedrongen is tot zeeland of misschien komt het omdat ze duur zijn zuinige zeeuwen

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 00:22

Haha, nou wacht maar af hoor Sash, komt vanzelf, Als er één schaap over de dam is volgen ze allemaal, mss toch voor de gein maar zo'n ding aanschaffen dan? hihi

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 08:59

Nou ik heb ze allebei niet, Ankypads vind ik te duur, je betaalt toch voor het ANKY logo, verder vind ik Uggs ook spuuglelijk! Nee niks voor mij

Sash

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:18

bij ons hebben ze wel van die schapen dingen. die ze dan tussen het dekje en het zadel leggen.... dat is ook een trend volgens mij

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:20

Die uggs zijn zo lelijk. Heb ze nooit gehad en komen er ook niet in, maar past ook helemaal niet bij mijn kleding!!

Anky pads vind ik helemaal geweldig!!!! Ze liggen goed (zelfs op mijn fries, nemen goed zweet op).