zou jij je pony weg doen voor wedstrijd rijden?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 12:41

bedankt voor de vele leuke reacties! ik ga het ook gewoon proberen, ik weet dat het best moeilijk gaat worden, mijn pony is en blijft moeilijk en is kijkerig maar toch wil ik het proberen! we zien wel hoe het gaat... hoop dat mn startkaart er wel 1e week van januari is, 12e heb ik voor t eerst wedstrijd!

loulou

Re: zou jij je pony weg doen voor wedstrijd rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 15:07

ik was ook van plan met m'n fjordje tussen de paarden te gaan starten
helaas kreeg ze toen artrose dus is dat plan nie doorgegaan.

en heb nu idd een paard gekocht omdat het makkelijker is met wedstrijden.
moet toch tussen de paarden starten dus dan maar liever een paard.

als je toch zelf lol hebt met je pony gewoon lekker doen
met wedstrijden rijden heb je toch iets om naar toe te werken.

succes iig

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 15:08

Dappere beslissing. Ik heb idd mijn pony verkocht want wilde blijven springen en dan kloppen de afstanden gewoon niet...

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 15:18

Helaas heb ik nooit een pony uitgebracht tussen de paarden, maar wel springles gevolgd tussen de paarden met een D-pony (en onderling gereden) en ik moet zeggen dat de pony zich prima aanpaste op de afstanden. Als het mijn eigen pony was geweest had ik hem zeker wel uitgebracht.

Vroeger mocht je geen ponies uitbrengen bij de paarden, maar dat is gelukkig al heel lang geleden.

Anoniem

Re: zou jij je pony weg doen voor wedstrijd rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:04

Dat is precies de reden waarom mijn moeder mij geen pony gegeven heeft toen ik kleiner was, omdat je dan dit dilemma niet krijgt, en gewoon vrolijk door kunt gaan. Ik ben niet zo snel er voor om een paard weg te doen, ik zou altijd alles proberen uit het paard te krijgen, vind hij dressuur niet leuk? Dan ga ik springen, vind hij dat niet leuk? Ga ik crossen, ik ben zeeeeer voor het uitbuiten van een paard Zo krijg je ook een veel vrolijker paard! Vind hij dat niet leuk? Ga ik lekker vaak naar het bos of strand. Word je te groot, zou je inderdaad eens moeten nadenken of overwegen of er misschien een andere oplossing is. Maar zolang iemand niet te groot is, zal ik altijd zeggen, gaan met die banaan.. eeh paard !

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 19:03

bedankt weer voor jullie reacties! mijn pony vind dressuur niet egt leuk maar dat is ook meer omdat ze er moeite mee heeft, ik bouw het goed op en probeer vooral goed bezig te zijn met de basis, lekker voorwaarts neerwaarts, overgangen, voltes enz.. we zien het wel maar ik heb zo'n moeite gehad om haar weg te doen vandaar tog voorlopig maar niet, wie weet in de toekomst maar het word steeds moeilijker, heb haar nu bijna 5 jaar en ik kan me niks voorstellen zonder mn bonny, ik weet hoe erg en irritant en moeilijk ze is en kan zijn maar het is en blijft mijn eigen diertje!

miisshOrse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:06

Lekker uitbrengen tussen de paarden! Als ik 18 ben ( Volgend jaar) dan ga ik mijn e-pony ook gewoon tussen de paarden starten

Neroo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:07

Nee ik zou het niet doen in mijn situatie..
gewoon pony thuis aan stal ed

maar de mensen die 400 per maand betalen voor les en stalling ed vind ik het niet gek dat die hun pony wegdoen omdat ie niet verder kan..