Tips voor examen E-rijbewijs

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 22:13

Gefeliciteerd

StalDoorstap

Re: Tips voor examen E-rijbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 01:31

Ja, goed hoor!
Ik heb er 2 x over gedaan, omdat tijdens een bocht naar rechts jongeren ineens de straat over wilde steken, tussen de trailer in.

nance1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 09:43

Gefeliciteerd!!!! En was het moeilijk, wat moest je allemaal doen? Wat vraagt zo'n examinator je eigenlijk allemaal. Moet je de trailer ook aan en af koppelen en de lichten controlenren? Ik wil ook mijn E gaan halen.

Valentinotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 12:01

zelfde vragen als nance1, en natuurlijk van harte gefeliciteerd, hartstikke goed!!!

jestop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 13:36

Nou gisteren ben ik om 7.00 uur begonnen!! Ik had vrijdag al 2 uur les gehad en thuis geoefend met achteruit rijden. Om 14.00 had ik examen!
Vroeg beginnen dus en om 9.00 uur had ik het helemaal gehad! Het achteruitrijden was geen probleem meer en ik had echt een klootzak van een instructeur. Niks gezellig praten of iets goed uitleggen...alleen maar zeiken als ik het niet goed deed. Na 12 uur werd ik zo moe en gestressed dat het gewoon echt niet meer ging en ik behoorlijk grote fouten maakte. De instructeur trapte zelfs 2 x op de rem omdat ik niet goed keek!!
Om 14.00 eindelijk dan het examen, ik was zo gestressed dat ik tegen mijn instructeur heb gezegd dat ik niet wilde dat hij meeging.

Eerst kreeg ik nog wat theorie vragen over de auto en aanhanger, daarna naar buiten en de aanhanger aankoppelen, lichten testen en een remproef.
Gelukkig was de examinator echt heel aardig, ik moest meteen al ergens keren dmv een bocht achteruit gelukkig ging dat goed!!
De rest ging ook goed en toen we weer terug waren zei hij dat ik geslaagd was!! Ik was echt zo blij!!!

Ik zou jullie alleen aanraden om niet een hele dag te gaan lessen dat is echt veel te lang en vermoeiend. Zeker als je met zo'n banketstaaf van een instructeur zit!!

Ik heb in totaal dus van 7.00 uur t/m 14.00 uur gelest en vrijdag had ik ook al twee uur les gehad op aanraden van de rijschool. Maar dat was echt veel te veel ik had het gemakkelijk met minder af gekund!

Verder nog een tip ga thuis oefenen met de trailer het heeft mij echt geholpen, ik hoefde mij niet meer druk te maken over het achteruit rijden en dat scheelt wel!!

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:43

Gefeliciteerd