Eindelijk is het zover, morgen petries.. waar op letten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nintu

Re: Eindelijk is het zover, morgen petries.. waar op letten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:36

Ik heb de Perfect met coating en heb er absoluut geen klachten over!
Ik heb ze nu iets van 1,5 jaar en ze zien er uit als nieuw! Na het rijden even onder de kraan en klaar is kees, iedereen vraagt altijd of ik mn laarzen gepoetst heb maar dat doe ik sporadisch (en ik rijd er gemiddeld 6 keer per week mee!).

Als je er erg intensief mee rijdt zou ik wel een andere kiezen dan de perfect denk ik, heb het idee dat die wel langer mee zullen gaan

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 19:05

in het begin kan je er nauwelijks mee lopen, en ook bij mijn enkels deed het een beetje zeer, maar dat komt omdat ze daar nog moeten uitzakken.

veel plezier ervan, ik heb ook de petri standard sinds augustus, ben nog steeds gelukkig ermee!!!

wel op letten: elke keer na het rijden schoonmaken!!!! de witte laag die je kan zien op de binnenkant van de laars is vet/zweet, en als je dat er niet afhaalt kan je er plekken van krijgen, en dat is zonde!!!!!

liefs!

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 21:11

Cavallo's voo rbrede voeten OMG wat een bullsh*t...
Ik heb ongelovelijk smalle pootjes, maar draag cavallo's, en ze zitten heerlijk
Heb wel Petrie Jodhpurs besteld met Petrie Chaps, in het bruin, voor het springen, ben erg benieuwd hoe die gaan bevallen...

Is het trouwens nog gelukt met de laarzen?

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 08:26

wat een onzin dat cavallo's voor brede voeten zijn
mijn dochter heeft hele smalle voeten en ......cavallo's

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 10:50

ik heb 2 paar petrie's gehad, super laarzen. Eerste paar is verkeerd aangesmeerd door die banketstaaf van hyporama, 2e paar is aangesmeerd door eenv rouwjte van hypo (die blonde) en die zitten perfect!! Die andere heb ik 2ehands doorverkocht dus ook niet erg

Maar ik vind het dus super laarsen hoor

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 11:49

Zo heeft ieder zijn voorkeuren, ik heb drie paar (dure!) Cavallo's gehad en drie keer waren ze binnen het jaar al niet meer om aan te zien en ingezakt tot formaat regenlaars (ja, en ik heb spanners en nee, ik maak ze niet schoon met zadelzeep en ledervet) dus die krengen komen er niet meer in. De volgende keer ga ik het eens met Konigs proberen, daar hoor ik veel goede verhalen over. Wel weer 700 Euro oid en moeilijk om aan te komen hier, maar goed, da's nog goedkoper dan elk jaar een nieuw paar leren laarzen en zoveel goedkoper waren de Cavallo's ook niet. Het argument van de verkoper was trouwens ook dat Cavallo voor mensen met brede enkels is en ik heb flinke kuiten maar erg smalle enkels. Zelfs als het zo is zou imo een laars daardoor geen 10-15 centimeter mogen zakken, maar goed.

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 12:35

Ik heb smalle voeten en het is wel waar hoor, dat Cavallo voor brede voeten is.. Ik had namelijk de Cavallo Winner aan en ze waren veel te breed. (Divoza) Werknemers daar zeiden ook dat ze voor bredre voeten waren Heb nu de Petrie Standaard... Super laarzen

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 13:36

Maand geleden heb ik de petrie gp gekocht. Tot nu toe super tevreden, zien er ook echt heel mooi uit. Gisteren heb ik bruine Anky's besteld. Woei Mijn oude petries zijn nu echt op, maar die heb ik ook een jaar of 6 inmiddels. Ben er altijd tevreden over geweest.

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 13:38

Geweldig Bruine leren laarzen! Lijkt me super mooi Heb je een foto

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 13:46

Ja ik ben ook super benieuwd naar die bruine uitvoering. Ik heb er nog geen foto's van, ik krijg ze pas over een week of 6/7 omdat ik een maatlaars heb (ik slip uit de standaard met mijn voet). Ik maak foto's zodra ik ze heb Overigens waren de Polo ook zeer verleidelijk.
Dit zijn trouwens mijn GP's ( )
Afbeelding

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 15:48

wat een ontzettend super mooie laarzen!! die punt .. Mooi! Ja ik vind de Polo ook errug mooi Wil je wel even de foto's sturen als ze hebt

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 16:29

Doe ik!

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 16:31

mooie laarzen