deels omdat ik op school meot badageren in mn dressuurlessen maar ook voor die tijd gebruikte ik ze al : vervanger van de peesbeschermers..
zit ook wel een stukje ijdelheid in hoor
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
) bandage ook geen kwaad, als je je paard daar maar niet 24 uur per dag mee ''pest''.
, maar ben daar toen vanaf gestapt omdat ik het totaal onnodig vond. Mijn paard was geen bescherming nodig, dus waarom zou je het dan nog om doen? Oke, voor het mooie misschien
Amethyst schreef:barlover: dat kan geen kwaad. Op zich kan een goed aangelegde (noem je dat zo?) bandage ook geen kwaad, als je je paard daar maar niet 24 uur per dag mee ''pest''.
Ikzelf gebruik(te) nooit bandages. Heb het wel eens gedaan, in mijn setjes-periode, maar ben daar toen vanaf gestapt omdat ik het totaal onnodig vond. Mijn paard was geen bescherming nodig, dus waarom zou je het dan nog om doen? Oke, voor het mooie misschien

Logisch toch?
) ZZ-Licht en ZZ-Zwaar/PSG.
)
) nienertjeske schreef:ik zit te twijfelen of ik bandages zal gaan gebruiken, niet voor bescherming, maar om de witte voetjes van mijn pony wit te houden in een modderige losrijbak op wedstrijd. het probleem is wel, ik heb geen ervaring met bandages en als je ze verkeerd omdoet dan zijn ze slecht voor de benen. ik ben dus in dubio.