Wat besteden jullie gemiddeld aan ruiterkleding.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

marfiek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 21:59

Ik koop wel sneller een paardrijbroek van 120 eurie.. en een gewone broek vind ik dat weer niet waard..
Ik doe er wel lang mee en ben voorzichtig met mijn rijkleding, dit jaar heb ik alleen wat truitjes gekocht en een paar sokken van stapp horse die kunnen wel weer een jaartje mee.
Ikzorg wel dat ik er netjes bij loop en koop voor het paardrijden liever een goede/duurdere broek waar ik langer mee doe dan een goedkope broek waar ik zo uitscheur.

Frank

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 03:35

Niet veel!
Heb twee rijbroeken die ik al héél lang heb.
Waren niet de goedkoopste, en gaan superlang mee!
Die ene zal ik al een jaar of tien hebben, die andere een jaar of vijf!

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 08:39

niet veel mijn laatste grote aankoop waren mijn laren laarzen €289 en ik moet nu weer nodig een nieuwe winter jas hebben rijbroeken heb ik wel die zijn nog bijna allemaal goed ( heb er een stuk of 6 ) en stapphorse sokken blijven ook nog wel weer even goed.
ik koop t shirts en truien die lekker zitten en niet te duur zijn maar er toch mooi uit zien voor bij de paarden, ik heb 2 shirtjes van BR gekocht deze zomer maar verders doe ik dat eigenlijk niet.
qua gewone kleding weet ik niet precies wat ik uitgeef omdat ik gewoon door de winkels loop en zie wat ik tegen kom de ene keer kom ik met veel kleren thuis en de andere keer met niks gewoon net of er wat leuks is

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 13:06

ik koop alleen nog af en toe een jas en stevige schoenen, rijbroeken draag ik niet meer sinds ik Parelli doe: ik rijd niet meer

Ik heb nog een kast vol (te kleine) rijbroeken, zal ze es te koop zetten als ik tijd heb

vannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:24

ik best veel ik denk zo gemiddelt 200 euro per maand soms meer en soms weer maar 20 euro
ik heb afgelopen maand
1 eurostare rijbroek gekocht
1 anky shirt
1 anky bodywarmer
3 paar staphorse zokken

ik ben best er daarin ben heel erg gek van setjes enzo

voor mijn normale kleding wisselt het ook zo rond dat bedrag denk
(gelukkig heb ik een goede baan )
groetjes

marleen_usar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:18

Ik kocht een broek zo,n 12 jaar geleden voor 25 euro en hij zit nog lekker en mijn laarzen zijn van de zomer vervangen omdat ze uit elkaar vielen.Zolang iets nog net is en goed past vervang ik het niet alles is al duur genoeg.

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:25

Ik ook niet zo veel hoor!!
Ik pak een oude spijkerbroek uit de kast, en daar gaat cowboy billy haha

Ik besteed meer aan de spullen voor mijn paardje zelf

Esgaroth

Re: Wat besteden jullie gemiddeld aan ruiterkleding.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:45

Ik koop geen specifieke ruiterkleding. Mijn rijbroek doe ik al 6 jaar mee geloof ik. Oude kleding wordt stalkleding. Als ik het niet meer draag als gewoon, gaat het door naar de paarden. Jassen hetzelfde.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 20:59

Ik koop ongeveer 3/4 x per jaar een nieuwe rijbroek, en dan niet de duurste gewoon tot 60 euro zeg maar, dan vind ik het wel weer duur zat. Verder regelmatig sokken want ik vind het erg leuk om verschillende kleurtjes te hebben en dan het liefste die van StappHorse en die zijn 6.95 meen ik? Den k dat ik op 8 paar per jaar kom. Verder heb ik gewoon oude truien aan enzo En deze winter heb ik een nieuwe jas gekocht ook geen dure 60 euro ofzo, en daar doe ik gemiddeld 2 jaar mee.

sharonlisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 09:38

Leukom allemaal te lezen,zijn er nog meer mensen die hun bestedingspatroon kunnen laten zien?

alvast bedankt!!

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 10:01

Ik koop een keer in de zoveel tijd een nieuwe rijbroek. Ik neem dan wel een duurder merk omdat de kwaliteit daar beter van is.

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 11:28

ik werk in een ruitersportzaak en er gaat zeker veel mee naar huis.
ongeveer 2 truien/vesten per seizoen, ( winter en zomer ) van ongeveer 80 tot 100 euro (moet nog wel korting vanaf natuurlijk ). ongeveer 1 jas per jaar, ik doe gemiddeld 2 jaar met een jas. (als ik een hele mooie zie komt die er uiteraard nog bij.) 1 tot 2 broeken per jaar. nog wat truitjes. en nog heel veel accessoires.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 11:35

De laatste rijbroek die ik kocht is 2,5 jaar geleden, een Mondoni van Divoza en kostte geloof ik €49,95 (was een aanbieding). Verder geef ik niets uit aan rijkleding, ik heb 5 Eurostar Husar's (zwart, bordorood,bruin,grijze, grijs/paars) 1 Pikeur Ratina (officieel creme maar geverfd in lichtblauw), 1 oud model Pikeur (oud roze), 1 ribfluweel Pikeur (paars) en de Mondoni (blauw geruit). Mijn eerste Husar is zwart en kocht ik voor 199,- gulden ongeveer 10 jaar geleden. Die is nog steeds zwart en onverwoestbaar. Dus mijn favo broek is de Eurostar Husar.

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 15:52

In de 7 jaar dat ik rijd, heb ik 5 rijbroeken gekocht, laatst 4 achter elkaar omdat alles kapot was Verder heb ik lekker een slobbertrui aan, daarvan koop ik niks in de ruitershop. Laarzen heb ik ook tweedehands gekocht, dus ik geef niet zo veel uit an kleding

marquez1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:25

1 keer in de twee jaar koop ik een nieuwe rijbroek die niet goedkoop is en dat is het. Ik draag mij kleren af bij de paarden.

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 18:08

Ik niet veel, alleen als het nodig is. Bijvoorbeeld sinds vandaag heb ik een bijrijdpaardje en moet dan 2x per week buitenrijden. Vorige week vroren m'n tenen er dus zowat af en heb dus gister thermolaarzen gekregen. Omdat er ook vorige week een scheur in m'n rubbere laarzen zat heb ik ook nieuwe rubberen laarzen gekregen. Verder 1x in de 1 - 2 jaar een nieuwe rijbroek, alleen als hij te klein/kapot is. En heb gisteren ook lekkere handschoenen gekregen waarmee ik goed buiten kan rijden. Verder besteed ik er niet aan, alleen als ik het nodig heb dus.

xxx

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:00

mmm ik heb dit jaar gekocht:
1 rijbroek van 60 euro
zo'n 10 paar paardrijsokken ( ik verslijt ze nogal snel ) bij elkaar rond de 50 euro
een winter rij jas van 80 euro
een zomer rij jas van PK voor 110 euro
paardrij fleecetrui van 10 euro
3 paar handschoenen ( verslijten ook snel ) bij elkaar 30 euro
totaal dus 320 euro in 1 jaar tijd.