Rondje Educatie: gaan daar ooit bokkers naartoe??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 16:36

Ik wil ook wel weer keer naar 1 toe vind het echt intressant en leerzaam altijd zal me mams wel even strikken weer een keer

masja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 19:55

Vonnie84 schreef:
Ja, die lezing over voeding was echt super interessant. Ik heb toen echt veel nieuwe dingen bijgeleerd. Achteraf was daar ook al wat info over op bokt (m.n. over eiwitten en koolhydraten).

Bij de lezing over angst en paardrijden heb ik een kantje of 14 volgeschreven .

Dan zat ik denk ik naast jou Er waren 2 mensen met een schijfblok Een aan de rechterkant van de rij en een in het midden

Ik zat samen met Diana in het midden

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 22:47

Ik zat aan zo'n hoge tafel (met barkrukken), midden onder de spotlight Ik en mijn vriend hadden allebei een kladblok. Ik had een zwarte trui aan en een lichte spijkerbroek.

Je bedoelt trouwens die lezing over angst en paardrijden in Wanroij hè?

masja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 23:38

Angst en Paardrijden inderdaad, maar volgens mij waren wij in Ermelo. Ik moet zeggen dat ik het niet eens meer zeker weet

Ik vond het in ieder geval erg leerzaam en ik kijk uit naar het rondje educatie over wedstrijdstress

HHD_Foto

Re: Rondje Educatie: gaan daar ooit bokkers naartoe??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 23:44

Ik was in Ermelo bij het rondje Angst en paardrijden, maar om eerlijk te zijn vond ik het de 12,- euro niet waard. Ulrike Thiel bracht het allemaal leuk (heb ook een boek van haar en dat lees ik met plezier) maar ik vond dat het na de pauze allemaal nogal afgeraffeld werd.

PooPscooper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 00:27

Het was I de kerel met dat biertje en schrijfblok.. Idd midden in de spot light volgende keer toch maar een andere plek zoeken..

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 17:58

Craignethan schreef:
Ik was in Ermelo bij het rondje Angst en paardrijden, maar om eerlijk te zijn vond ik het de 12,- euro niet waard. Ulrike Thiel bracht het allemaal leuk (heb ook een boek van haar en dat lees ik met plezier) maar ik vond dat het na de pauze allemaal nogal afgeraffeld werd.

Ik had bij haar inleiding zoiets van "get to the point". Dat duurde echt zo lang (ik denk wel een uur). En veel verhalen over zichzelf vertellen enzo, vond ik ook iets minder. Maar niet te min heb ik er toch veel van opgestoken. En is vooral mijn idee dat mijn problemen met mijn angst te maken hebben, bevestigd.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 21:01

Maar helaas gaf ze niet echt hulp bij het oplossen van de problemen. Dan heeft ze het over ademhalingstechnieken, maar gaat daar niet verder op in over hoe en wat die ademhalingstechnieken dan zijn. Dat vond ik erg jammer.

(Ik heb mij de eerste helft van de avond uitstekend vermaakt met naar de lessen in de bak kijken, kende het verhaal al wel over hoe een paard denkt en reageert, de lessen waren leuker )

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 21:49

Ja, bij ons had ze het erover dat uitademen het belangrijkste was. En gaf ook aan hoe je het beste dan kon uitademen (b.v. briezen, net als een paard. Gaf natuurlijk wel weer wat humor. Je ziet jezelf al losrijden op wedstrijd ).

Maar ik moet zeggen dat mijn instructrice (nieuwe, heb er nu 4 keer les van gehad) heel erg veel aandacht besteed aan dit soort dingen. Dus ook bevestiging dat ik goed zat bij de lessen van haar.

Maar ik moet zeggen dat wij best wel veel info gehad hebben. Ik ben van plan om, als ik tijd heb *zucht*, alles uit te typen wat ik opgeschreven had. Ik kan het je wel mailen, als je wilt?? Het kan alleen wel eventjes duren. Want schoolzaken gaan voor.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 22:06

Als je wilt heel erg graag, ik had wel een papiertje bij me om dingen te noteren, maar heb niks opgeschreven omdat het meeste al bekende koek was. Ik had een meer oplossingsgericht verhaal willen horen En ik heb geduld hoor

tomcat701

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 16:32

13 januari ga ik naar paarden met problemen.
Ben erg benieuwd!

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 18:29

Dat was alleen in Ermelo he?

tomcat701

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 12:38

Paarden problemen was echt wel heel erg leuk. Gert van het Hof met zijn broer Bert en zijn vrouw Petra.

Het was verschikkelijk leuk om te zien hoe hij met paarden omgaat. Die man kan rijden zeg! Een soort cowboy. Zijn jullie ook geweest?

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 16:02

Nope, ik heb me opgegeven voor het rondje educatie "kinderen leren ponyrijden" op 27 januari en voor het rondje "Rugproblemen bij paarden" op 16 maart. Allebei in Wanroij.

Toevallig nog meer mensen??