Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
van andere merke zitten veel beter, zelfs eurostar zat beter bij mij
)
Stiksel e.d
.
0_bleu schreef:toen ik er eentje in de winkel ging passen vond ik ze al helemaal niks.. te wijd bij me boven benen en te krap bij me knieen... en zo'n rare maat heb ik niet eensvan andere merke zitten veel beter, zelfs eurostar zat beter bij mij
![]()
( aleen het stofje van anky is wel lekkerder)
Larish schreef:Kwaliteit is wel verbeterd laatste tijd hoorStiksel e.d
.

sorry dat ik het zo uitdruk, maar die van mij schijnt echt niet door, zit heerlijk, blijf perfect plakken met mn zitvlak
niet te krap bij mn knieën terwijl ik echt geen spillepootjes heb... Kortom, als deze versleten is over een hele poos, neem ik weer een witte Anky.... Bitch schreef:Ronduit slechte kwaliteit, stiksel laten los, knopen schieten er spontaan vanaf, pluisjes op de stof. En idd als je de broek naar 'Anky' terug laat sturen, wordt het keurig gerepareerd, maar ik vind dat dat helemaal niet moet gebeuren voor een broek van € 175.
Maar nogmaals qua pasvorm zitten ze heerlijk!
en m'n Eurostar was wel warm maar zakte af alsof ik een afzakkende panty aan had, aaarggghh!!) Maar eerlijk gezegd heb ik het nog best koud in m'n dure Anky broek. 
Dior schreef:Aangezien mijn Pikeur wedstrijdbroek vandaag niet wit uit de wasmachine kwam, maar geel, ga ik maar een nieuwe broek aanschaffen.
Ik wil graag een Anky broek, wie heeft er nog meer zo een?
en hoe bevalt hij?
Ik heb er eentje op het oog, ik weet niet precies welk model, maar met zo'n apart stofje en steekzakken.