Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Femke_L schreef:Als ik eerlijk ben weet ik niet eens wie mijn pony doet...hahaha...
Mijn pony is pas 2 keer bekant sinds hij van mij is...en hij word gewoon door de "stal-smid" gedaan...
Bij mijn ex-verzorgpaarden kwam "van Gaal" een oude, lieve, slimme, langzame maar goede smid.
Op mijn eerste stage hadden ze er meerdere
-Sikking... (oudere smid.... met 2 leuke assistenten...die met mij wel een ommetje mogen maken..)
- isabel zegers
- oeeh...ff zijn naam kwijt... maar die was ook ouder[edit] Piet vugts
Op mijn 2e stage bekapte zijn "stal-ruiter", en op deurne-leerend-voor-hoefsmid... (nick de gier, heeft een tijdje met "van de aa" meegelopen)
Mijn 3e stage heb ik totaal geen namen onthouden...was voor mij ook een onbekende buurt....

kwebbel schreef:en voor de degene die het nog niet begrepen hebben mijn hoefsmid is echt heel erg LEKKAHH
) 

maverick schreef:
Sikking heeft meestal wel leuke stagaires![]()
En nic die ken ik ook, das een goei jong
Ken hem nog van mijn stage bij de Witvenstoeterij...

Femke_L schreef:maverick schreef:
Sikking heeft meestal wel leuke stagaires![]()
En nic die ken ik ook, das een goei jong
Nic is inderdaag een goei jongKen hem nog van mijn stage bij de Witvenstoeterij...
En sikking...tja... die had meestal voor iedereen wat wils bij![]()
![]()
Offtopic @ maverick...
Als je nog niet weet wie je voor je hebt....
Ik zat zondag, bij de vughtse hoeve aan de bar, naast simone... Was met haar mee op wedstrijd

maverick schreef:
hahaha nu gaat er een lamje branden.Nu weet ik wie je bent.wat is de wereld toch klein![]()
sta jij ook daar op stal?
Ik bekap namelijk zelf. En de prijs is nog leuker
KiWiKo schreef:hmmm ken er een berg![]()
![]()
Jeroen v/d Wiel goed en LEKKAH
![]()
![]()
Barry de vrede GOED en super vriendelijk
![]()
![]()
en dan heb je nog vader en zoon ......... (kan effe niet op de naam komen) gewoon goed![]()
![]()