Trailer opknappen: gasveer op de klep, zeiltje, verf?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

smiley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 12:12

Wij hebben ook pas een Weijer gekocht ik geloof uit 1980. Op het moment zijn we bezig met opknappen. De na foto's komen dus nog

Afbeelding

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 20:34

Ben benieuwd! Zijn dat allemaal losse plankjes? En heeft die van jouw voor ook nog een klep?

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 20:50

Nog even een tip voor 't installeren voor de gasveer - zet 'm er zo op dat 't brede stuk bovenaan zit en 't stuk wat uitschuift onderaan. Zo voorkom je dat de veer stuk gaat doordat er vuil en water in lekt van boven.

Mijn vorige trailer was ook een Weijer uit 1980. Hebben we heel veel plezier van gehad. Ik heb nu een Weijer uit 1993, die we helemaal opgeknapt hebben. Kunnen we weer een paar jaar vooruit.

smiley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 23:40

Concorde schreef:
Ben benieuwd! Zijn dat allemaal losse plankjes? En heeft die van jouw voor ook nog een klep?

Ja zijn allemaal losse plankjes. We zijn nu begonnen met de plankjes er allemaal uithalen en ze blank te maken maar een hoop moeten toch vervangen worden. Misschien dat we ze daarom toch nog gaan vervangen voor vaste platen. Nog even afwachten.

Verder zaten er al gasveren op, dat is een voordeel.

sharonaollie

Re: Trailer opknappen: gasveer op de klep, zeiltje, verf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 23:53

Ik heb pas ook een trailer gekocht.En was ook helemaal goed.
En bij mij zat er ook geen zeiltje.Dus rond gebeld.Een zeil die je zelf moest oprollen kosten 98 euro en zeiltje die uit zich zelf oprolt.105 euro.Ik heb zelf een zeil gemaakt .En gekocht bij zo zeilwinkel en die zwarte dikke elastiek erbij gekocht.En ik was voor de zelfgemaakte zeil klaar voor 15 euro.En ja het is veilig ,en het zit er goed vast enz En het is precies hetzelfde.Dus waarom duur doen ,als het ook goedkoper kan..En het ook veilig enz is

Dit is mij trailer.
Bij het deurtje,moet nog een keer geverfd worden.Want het ijzer moest nog geverfd worden.En ik had er plakband opgedaan, Dat was nog niet helemaal gedroogd

En er komt nog een Logo op,maar moet het eerst goed weer zijn.
Afbeelding

Helaas geen foto van hoe die eruit zag.[staat op de oude pc]