Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)
Maar goed dan kan je knol wel normaal naar buiten

hmm zit ik toch op de verkeerde plaats denk ik, laagje sneeuw had me best leuk geleken... 
) staat ze dus altijd buiten. Ze heeft wel rondom ijzers, aangezien het hier niet sneeuwt maar de zon schijnt is er nu niks nodig. 

Ach arme pony
bij de bruine met de groene deken

weet iemand ddaar iets op? 
smurf schreef:paard van de ijzers ontdoen is de beste oplossing voor dit probleem, maar als er redenen zijn waarom dit niet zou kunnen, kunnen sneeuwringen de oplossing zijn:
Mijn paard had deze dingen toen hij uit Oostenrijk kwam en de smid kan ze hier in Nederland zo bij de groothandel kopen en tussen het ijzer zetten, de sneeuw valt er dan zo weer uit
smurf schreef:paard van de ijzers ontdoen is de beste oplossing voor dit probleem, maar als er redenen zijn waarom dit niet zou kunnen, kunnen sneeuwringen de oplossing zijn:
Mijn paard had deze dingen toen hij uit Oostenrijk kwam en de smid kan ze hier in Nederland zo bij de groothandel kopen en tussen het ijzer zetten, de sneeuw valt er dan zo weer uit
runningkawa schreef:Hoe klem je dat er tussen?
Want het is wel een goed idee
leuke foto's ook
in maart hadden we dit jaar ook nog sneeuw ! Dit paard heeft ernstige arthrose dus ik vind het belangrijk dat ze echt elke dag buiten kan.