Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Mackie schreef:oke, de eerste tijd die er staat is de tijd die het paard zelf gelopen heeft en de tijd die als laatste genoemd wordt, is de tijd die de winnaar gelopen eheft, zo weet je hoe ver jouw paard achter de winnaar binnen kwam
TabeR schreef:wkoekoek: ik zag net jou profiel ik heb 1 van jullie paardjes gezien to the point kan dat kloppen dat die 2 a 3 week geleden koers liep op wolvega ?
zo eventjes tussen door.
Stoer
Wij hebben beroemd paard
stalleke schreef:Ik weet wel dat renpaarden van dat speciale beslag hebben.
misschien heb je wat aan nakoersen.nl of www.nibblestarstables.com
en griebels zal misschien wel wat van het hoefbeslag weten
wkoekoek schreef:* Hoeveel verdienen jockeys / pikeurs?
Als ik me niet vergis 25% van het prijzengeld, voor een eerste prijs krijg je gemiddeld 400 euro.
* Hoeveel kost het eigenaars?
Zo'n 400 euro in de maand aan trainingsgeld,
Jaarlijks o.a. Een verplicht abonnement op het programmaboekje à 179,40 Lidmaatschapskosten à 200,00 Kosten deelname wedstrijden à 100,00
* Hoeveel kost een goede dekking?
zonder dierenartskosten zo'n 200-500 euro. Bij een leven veulen betaal je nog eens veulengeld van rond de 1000 euro. Maar dit kan ook oplopen tot een paar duizend euro. Kijk maar eens op www.flevofarm.nl, deze hebben het grootste aanbod aan hengsten in Nederland.
Hoeveel kost een goed paard?
* Tsja, wat is goed? Een beetje koerspaard zit rond de 10.000. Een jaarling heb je voor een paar honderd tot een paar duizend euro. (www.unitrot.nl of www.eai.nl/sws SWS is de eliteveiling).
Hoe werkt de totalisator?
Daarvoor mag je naar www.weddenoppaarden.nl gaan, dat is Champions, de wedorganisatie. Daar valt genoeg te vinden.
Hoe word uitgerekend wat er per ingezette euro word uitgekeerd?
Nogmaals, www.weddenoppaarden.nl
Mocht je nog meer vragen hebben, geef maar een gil!
!
Ook nog wel meer

sorry
?
!