Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
die win jij toch
Sfiejj schreef:Ik had het inderdaad ook gewoon gezegd. Kom nou, dan maar een rel. Desnoods een rechtzaakdie win jij toch

Ow, en een telefoontje van mij naar de Belastingdienst kost ook niet zo heel veel moeite 

Cow_horse schreef:Denk je dat dat kan dan? Dat de kosten die jij hebt gemaakt aan bv een rechtzaak, hij die betaald?
Ik zou er niet al te zeker van zijn dat je het wint, dit bedoel ik verder positief.
Laatst bij een programma zag ik dat de rechter er vanuit gaat dat een persoon onschuldig is, tenzij het tegenovergestelde bewezen kan worden!
Hier hebben wij ook al eens naar geinformeerd
En werd afgeraden het niet te doen.
Quellian schreef:
Ik heb op een professionele dressuurstal gestaan waar je een contract tekende voor een opzegtermijn. Mensen wilden op een gegeven moment weg en hebben geen opzegtermijn gehouden. De eigenaar heeft toen zijn auto voor de uitgang gezet. Politie erbij en die moest hij weghalen en de mensen en paarden laten gaan. Dit is wel tot een rechtzaak gekomen en de staleigenaar heeft verloren.
siglavy schreef:DIe mensen hadden dus een contract getekend waarin stond dat ze een opzegtermjn van vb. 1 maand moesten respecteren. Ze hielden zich er niet aan die termijn te respecteren en toch heeft de staleigenaar verloren. Dus eigelijk heeft een contract dan niet veel zin.
maar die man moet even normaal doen
siglavy schreef:Quellian schreef:
Ik heb op een professionele dressuurstal gestaan waar je een contract tekende voor een opzegtermijn. Mensen wilden op een gegeven moment weg en hebben geen opzegtermijn gehouden. De eigenaar heeft toen zijn auto voor de uitgang gezet. Politie erbij en die moest hij weghalen en de mensen en paarden laten gaan. Dit is wel tot een rechtzaak gekomen en de staleigenaar heeft verloren.
DIe mensen hadden dus een contract getekend waarin stond dat ze een opzegtermjn van vb. 1 maand moesten respecteren. Ze hielden zich er niet aan die termijn te respecteren en toch heeft de staleigenaar verloren. Dus eigelijk heeft een contract dan niet veel zin.

Haha, vandaag de spullen. Morgen de paarden? Of zou je die vandaag ook al gaan halen?